۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸

سرمربی تیم بسکتبال مهرام:

فولادی‌ها می‌خواهند دیگران را گناهکار جلوه دهند/ فینالی سخت در پیش داریم

فولادی‌ها می‌خواهند دیگران را گناهکار جلوه دهند/ فینالی سخت در پیش داریم

مهمد بچیروویچ با ابراز خرسندی از اینکه تیم مهرام با اقتدار و بدون شکست مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر را پشت سر گذاشت، گفت: با صعودی که داشتیم در ابتدای یک راه سخت قرار گرفتیم چون فینالی سخت و غیرقابل پیش بینی در پیش داریم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار سوم تیمش برابر فولاد ماهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر اظهارداشت: اگر نتیجه این بازی را از دست می‌دادیم بازهم فرصت داشتیم تا شرایط را برای صعود به فینال به سود خود رقم بزنیم اما برای‌مان بهتر بود که در همین دیدار سوم کار را تمام کنیم و تکلیف‌مان را برای فینال مشخص کنیم. به همین دلیل در جریان بازی به گونه بازی کردیم که جز پیروزی، نتیجه دیگری برای‌مان رقم نخورد.

وی با اشاره به انتقادهایی که سرمربی و دیگر مسئولان فولاد ماهان نسبت به قضاوت‌های دیدار مرحله نیمه نهایی به خصوص در دیدار اول و دوم داشتند و اینکه جریان قضاوت بر روی نتایج به دست آمده تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: به نظرم کسانیکه این حرف‌ها را می‌زنند فقط قصد توجیه کردن کارشان را دارند و می‌خواهند اینگونه دیگران را در شکست‌هایی که داشته‎اند، گناهکار معرفی کنند.

بچیروویچ تاکید کرد: مهرام سه بر صفر فولاد را شکست داد و فینالیست شد. این نتیجه به تنهایی گویای خیلی از مسائل است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این پرسش که "مهرام و پتروشیمی برگزارکننده فینالی تکراری در لیگ برتر خواهند بود. این دو تیم سال گذشته هم فینالیست شده بودند. آیا این موضوع به خاطر قدرت یک طرفه این دو تیم است یا مسائل دیگر"؟، یادآور شد: به هر حال مهرام و پتروشیمی از نظر بودجه و بازیکن بهترین‌های لیگ هستند اما صعود راحتی نداشتند. این دو تیم رقابت‌های سنگینی را پشت سر گذاشتند تا فینالیست شدند.

وی در مورد دیدار نهایی برابر پتروشیمی هم توضیح داد و گفت: طی مرحله رفت و برگشت دو بار با این تیم بازی کردیم اما آن بازی‌ها هیچ تاثیری در دیدار نهایی ندارند بنابراین هیچ توجهی به نتایج آنها نداریم. فقط اطمینان دارم که فینالی سخت در پیش داریم و اینکه چه نتیجه‌ای در این مرحله کسب کنیم اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با یادآوری اینکه مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود، گفت: این شیوه برگزاری را دوست دارم چون باعث می‌شود بهترین نتیجه و جایگاه از آن شایسته‌ترین تیم شود اما نمی‌توانم پیش‌بینی کنم در این مرحله چند دیدار برگزار خواهیم کرد. من به عنوان یک مربی می‌گویم می‌خواهیم برنده شویم اما نمی‌دانم طی چند بازی به هدف خود دست می‌یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه تیم مهرام در اصفهان مقابل فولاد ماهان به برتری 73 بر 63 دست یافت و با توجه به برتری در دیدارهای اول و دوم این مرحله که دوشنبه و سه شنبه گذشته در تهران برگزار شده بود، راهی مرحله نهایی شد. 

 

کد خبر 2009277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha