نایب رئیس تیم ملی کاراته امارات گفت: سرمربی شناخته شده ای در بخش کومیته تیم ملی کاراته امارات در حال فعالیت است و نیازی نمی بینیم به دنبال مربی دیگری باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی قبل خبر استخدام یک مربی ایرانی برای تیم ملی امارات در ایران منتشر شد. خبری که واکنشی از سوی مقامات اماراتی به دنبال نداشت. هر چند سفر وحید خواجه حسینی برای هدایت تیم ملی امارات به دبی انجام نشد ولی زمزمه نارضایتی از عملکرد مهدی عموزاده شنیده می شد.

عبدالمجید الزرعونی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: وحید خواجه حسینی مربی بسیار خوبی است که اینجا خیلی برای او احترام قائلیم. اینکه وحید با یکی از مسئولان فدراسیون برای سفر به امارات صحبت کرده يا خیر من در جریان نیستم ولی می دانم که سرمربی تیم ملی امارات در بخش کومیته مهدی عموزاده است.

وی ادامه داد: برنامه های تیم ملی با هماهنگی ما صورت می گیرد. عموزاده تا نوامبر 2013 با ما قرارداد دارد و این قرارداد در تاریخ مقرر تمدید خواهد شد و از این نظر هیچ مشکلی نیست چرا که بین طرفین توافق و تعامل خوبی جریان دارد.

نایب رئیس تیم ملی کاراته امارات در مورد برنامه های این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: طبق برنامه های که عموزاده ارائه داده و تصویب هم شده ، یک اردو و یک تورنمنت برون مرزی را در کنار برنامه‌های داخلی خواهیم داشت. البته قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل در پیش بودن امتحانات دانشگاه ها و همچنین ماه مبارک رمضان نمی توانیم نفرات خود را صورت تمام وقت در اختیار داشته باشیم.

زرعونی در پایان ابراز امیدواری کرد رقابتهای قهرمانی آسیا که شهریورماه آینده در امارات برگزار می شد با حضور تیم های خوب قاره کهن در سطح فنی بالایی برگزار شود.