۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۰

مهدی عموزاده در گفتگو با مهر:

مشکلات شخصی دلیل بازگشتم بود/ امیدوارم دینم را به کاراته ایران ادا کنم

مشکلات شخصی دلیل بازگشتم بود/ امیدوارم دینم را به کاراته ایران ادا کنم

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته امارات دلیل بازگشتش به ایرانرا مشکلات شخصی دانست و گفت: چند ماه قبل استعفا دادم و حتی پشنهاد مدیر فنی این تیم را هم قبول نکردم.

مهدی عموزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازگشتش به ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: چند سالی است به عنوان سرمربی تیم ملی امارات فعالیت کردم و با وجود مشکلات فراوان، نتایج خوبی هم در مسابقات کشورهای حوزه خلیج فارس کسب کردیم.

وی افزود: برای تیم ملی امارت برنامه‌های زیادی داشتم و با استعداديابی که انجام شد، نیروهای خوبی را برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا مهیا کردیم ولی مشکلات شخصی اجازه نداد این برنامه‌ها به سرانجام برسد.

سرمربی پیشین تیم ملی امارات در مورد دلایل بازگشت خود به تهران خاطرنشان کرد: تابستان گذشته خانواده من به تهران بازگشت و فرزندانم در مدارس ثبت نام کردند، وضعیت جسمانی پدرم هم مناسب نیست و حضور من در کنار خانواده خیلی ضروری بود. همین مسائل باعث شد نتوانم به فعالیتم در امارات ادامه دهم

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طول چند سال گذشته دو مرتبه استعفا دادم که به اصرار مسئولان کاراته امارات ادامه همکاری ممکن شد ولی آخرین بار به دلایلی که بیان کردم، نتوانستم به این همکاری ادامه دهم.

عموزاده در خصوص دريافت حقوق بالا از اماراتی‌ها یادآور شد: نمی‌دانم این موضوع از کجا بیان شده است. من در ایران صاحب کسب و کار هستم و درآمد خوبی دارم. حضور در امارات به دلیل علاقه من به مربیگری بود و مسائل مالی نقشی در آن ندارد.

وی در خصوص احتمال همکاری با فدراسیون کاراته ایران تصریح کرد: سال‌ها عضو تیم ملی ایران بوده‌‎ام و افتخارات زیادی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده‌ام. در این مدت هم تجربیات زیادی در مربیگری بدست آوردم و امیدوارم روزی بتوانم دین خود را به کاراته ایران ادا کنم.

سرگروه پیشین تیم ملی در پایان گفت: تازه به ایران برگشتم و هنوز در خصوص این موضوع فکر نکرده و يا با فدراسیون صحبتی نداشته‌ام. نمی‌دانم سرنوشت چگونه رقم خواهد خورد.
 

کد خبر 2055247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha