فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 40 نفر اراذل و اوباش و مجرمان خطرناك در عملیات امروز پلیس خبر داد.

سردار كاظم علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز در راستای اجری طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس های تخصصی ماموران توانستند با برنامه ریزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محله اسدآبادی خرم آباد را كه اراذل و اوباش آنجا با جولانگاه خود كرده بودند پاكسازی و 40 نفر از اراذل و اوباش را كه اقدام به شرارت، سرقت و توزیع مواد مخدر كرده بودند دستگیر کرده بودند.

وی اداه9 داد: در این عملیات ضربتی كه از ساعت 8 صبح آغاز شد، ماموران توانستند این افراد سابقه دار را دستگیر و از آنها هشت خودرو و موتورسیكلت سرقتی، تعدادی سلاح گرم، شمشیر، قمه و چاقوی نامتعارف كشف و ضبط كنند.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، این افراد از خانه های فاقد سكنه و مخروبه به عنوان مخفیگاه خود استفاده می كردند و حتی خودرویی را به عنف در دیماه از كرج سرقت كرده بودند.

وی از مسئولان خواست تا توجه بیشتری به این مناطق داشته باشند و آنجا را ساماندهی كنند.

به گفته علیزاده، این طرح به خواست مردم به منظور افزایش امنیت به اجرا در آمد تا از ادامه شرارتهای این افراد جلوگیری شده و آنها بدانند كه خرم آباد جولانگاه شرارتهای آنها نیست. ضمن اینكه تمامی فضاهایی كه این افراد برای شرارت استفاده می‌كردند نیز ناامن شده است.