۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۴

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

دستگیری 40 اراذل و اوباش خطرناك لرستان/ كشف سلاح جنگی و چاقو و قمه از متهمان

دستگیری 40 اراذل و اوباش خطرناك لرستان/ كشف سلاح جنگی و چاقو و قمه از متهمان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 40 نفر اراذل و اوباش و مجرمان خطرناك در عملیات امروز پلیس خبر داد.

سردار كاظم علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز در راستای اجری طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس های تخصصی ماموران توانستند با برنامه ریزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محله اسدآبادی خرم آباد را كه اراذل و اوباش آنجا با جولانگاه خود كرده بودند پاكسازی و 40 نفر از اراذل و اوباش را كه اقدام به شرارت، سرقت و توزیع مواد مخدر كرده بودند دستگیر کرده بودند.

وی اداه9 داد: در این عملیات ضربتی كه از ساعت 8 صبح آغاز شد، ماموران توانستند این افراد سابقه دار را دستگیر و از آنها هشت خودرو و موتورسیكلت سرقتی، تعدادی سلاح گرم، شمشیر، قمه و چاقوی نامتعارف كشف و ضبط كنند.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، این افراد از خانه های فاقد سكنه و مخروبه به عنوان مخفیگاه خود استفاده می كردند و حتی خودرویی را به عنف در دیماه از كرج سرقت كرده بودند.

وی از مسئولان خواست تا توجه بیشتری به این مناطق داشته باشند و آنجا را ساماندهی كنند.

به گفته علیزاده، این طرح به خواست مردم به منظور افزایش امنیت به اجرا در آمد تا از ادامه شرارتهای این افراد جلوگیری شده و آنها بدانند كه خرم آباد جولانگاه شرارتهای آنها نیست. ضمن اینكه تمامی فضاهایی كه این افراد برای شرارت استفاده می‌كردند نیز ناامن شده است.

کد خبر 2009563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha