اردونشینان تیم ملی کاراته از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را در سال جدید برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم تمرینات تیم ملی کاراته که هم اکنون در سالن شهید کبکانیان تهران جریان دارد فردا دوشنبه به پایان می رسد و اردونشینان تا برای حضور در مرحله سوم پس از شش روز استراحت، 21 اردیبهشت ماه خود را باید به کادر فنی تیم ملی در شهرستان رشت معرفی کنند. هفت روز تمرین برای مرحله سوم مد نظر کادر فنی است.

بر اساس برنامه تنظیم شده تمرینات کاراته در سال 92 از روز چهارم فروردین ماه در شهرستان رشت آغاز خواهد شد. تاکنون حضور وحید و سعید حسنی پور، مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی شده و کادر فنی تیم ملی باید نمایندگان اوزان 60- و 67- کیلوگرم را انتخاب و معرفی کند.

در صورت بازگشت مهدیزاده و احمدی که در مسابقات جهانی پاریس مدالهای طلا و نقره را کسب کرده اند معادلات این دو وزن برای مسابقات اندونزی برهم خواهد خورد و رقابتهای انتخابی برگزار خواهد شد. تیم ملی کاراته آماده حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا می شود.