اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان گفت: از داوری دیدار سوم تیم های بسکتبال فولاد ماهان اصفهان و مهرام تهران رضایت داشتیم. 

محمدرضا ساکت بعد از نرسیدن تیم ماهان به فینال از گروه داوری بازی سوم تشکر کرد و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قضاوت این دیدار کاملا شرافتمندانه بود و مراتب تقدیر باشگاه از گروه داوری بازی سوم را اعلام می کنم. حتی نامه تشکر و قدردانی خود را به فدراسیون ارسال می کنم. در حالی که داوران دیدار دوم شرافت خود را فروختند. تیم داوری بازی دوم جریانات خارج از بازی را رقم زدند.

وی ضمن تبریک به تیم مهرام برای پیروزی اش تاکید کرد: در این مسابقه داوری اشتباهاتی داشت ولی تاثیرگذار نبود.من این برد را به مهرامی ها تبریک می گویم. در بازی سوم شاهد برگزاری یک مسابقه خوب و جوانمردانه از سوی دو تیم بودیم.از شرایط میزباینی هم بسیار راضی هستم.همچنین از کرمانشاهی و قائم خواه تشکر می کنم که بازی را به خوبی به پایان بردند.

وی همچنین به بحث آسیب دیده های تیم پرداخت و گفت:چند بازیکن آسیب دیده از اردوی آخر تیم ملی به ما ارث رسید. اوشین و جواد داوری به خاطر تمرینات نامناسب بچیروویچ با آسیب دیدگی به اردو برگشتند و در تیم تاثیرگذاشتند البته ما قبل از مسابقات نمی توانستیم این مسائل را عنوان کنیم. در کنار اینها نبود فلاحت که قبلا آسیب دیده بود هم مزید بر علت شد اما در نهایت از بازیکنان تیم به خاطر شرافتمندانه جنگیدن تشکر می کنیم.

وی افزود: ما همانطور که بعد از باخت به همیاری از تماشاگران زنجانی تشکر کردم به دنبال توجیه باختهایم نیستم و همچنان بر گفته هایم پابرجام که کوبل داوری بازی دوم تحت تاثیر فریادها قرار گرفت.

وی درباره تغییرات در کادرفنی هم اعتقاد دارد:هنوز فصل به پایان نرسیده و بعد از بررسی هایی که در اتاق فکر صورت می گیرد کار کارشناسی صورت می گیرد.

ساکت درباره اینکه گفته می شود هاشمی گزینه آنها برای کارفنی فصل بعدی است، گفت: من او را نمی شناسم.

وی گفت: من بزودی در نشستی تمام ناگفته ها را می گویم.