کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن معتقد است تیمش بازی سختی مقابل والنسیا داشت و از عملکرد نیمه دوم شاگردانش راضی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی تیم پاری سن ژرمن با والنسیا و صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی بسیار بسیار سختی بود، می‌دانستیم والنسیا برای جبران نتیجه دیدار رفت به میدان می‌آید. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بعد از اینکه گل را دریافت کردیم، خیلی بهتر بازی کردیم.

وی همچنین اضافه کرد: رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 18 سال برای پاری سن ژرمن اتفاقی فوق‌العاده است.

آنچلوتی در ادامه گفت: گلی که دریافت کردیم ما را از خواب بیدار کرد. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است. در آغاز لیگ قهرمانان همه می‌گفتند ما نمی‌دانیم چکار می‌کنیم اما پاری سن ژرمن واقعا تا اینجا خوب کار کرده است. ما در گروه خود رتبه نخست را کسب کردیم، به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم و اکنون با شکست والنسیا در جمع 8 تیم پایانی هستیم.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و والنسیا در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید اما نماینده فرانسه با توجه به پیروزی 2 بر یک در دیدار رفت راهی مرحله بعدی رقابتها شد.