۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱:۰۹

لیگ قهرمانان اروپا؛

پاری سن ژرمن بعد از 18 سال به یک چهارم نهایی رسید/ یوونتوس، سلتیک را در هم کوبید

پاری سن ژرمن بعد از 18 سال به یک چهارم نهایی رسید/ یوونتوس، سلتیک را در هم کوبید

رقابتهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد و طی آن تکلیف صعود 2 تیم دیگر به جمع 8 تیم پایانی رقابتها مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در حضور بیش از 48 هزار تماشاگر ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل میهمان خود والنسیا به تساوی 1-1 رضایت داد و با توجه به پیروزی 2 بر یک در دیدار رفت در مستایا موفق شد جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

در این دیدار که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل به پایان رسید ابتدا "یوناس" مهاجم والنسیا در دقیقه 55 دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد اما تنها 11 دقیقه بعد "اسکیل لاوتزی" مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن نتیجه را به تساوی کشاند. به این ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا برای نخستین بار از سال 1995 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود سلتیک را از پیش رو برداشت. در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر برگزار شد "الساندرو ماتری" در دقیقه 24 و "فابیو کوالیارلا" در دقیقه 65 برای یووه گلزنی کردند تا این تیم در مجموع دو بازی با نتیجه 5 بر صفر سلتیک را از پیش رو بردارد و بعد از 7 سال برای نخستین بار به جمع 8 تیم برتر اروپا راه پیدا کند.

تا کنون صعود تیم های دورتموند، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده و با انجام 4 دیدار هفته آینده تکلیف صعود 4 تیم دیگر نیز مشخص خواهد شد.

کد خبر 2013499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha