شیراز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: به دلیل حمایتهای مطلوب مردم و مسئولان از تیم فوتسال ارژن شیراز طی سالهای گذشته، این تیم منحل نمی شود.

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم و مسئولان طی هفت سال گدشته به نحوه بسیار مناسبی از تیم فوتسال ارژن شیراز حمایت کردند به گونه ای که در هفته های پایانی حضور پرشور هوادران و مسئولان استانی در مسابقات باعث کسب نتایج مطلوب توسط نماینده فارس در لیگ برترشد.

وی ادامه داد: در صورتی که مسابقات لیگ برتر فوتسال چندین هفته دیگر نیر ادامه دار بودبه طورحتم ارژن شیراز توانایی کسب نتایج مطلوب تر و حضور در رده های بالاتر جدول را نیزداشت.

تلاش برای حضور دوبازه در لیگ برتر

مدیر عامل تیم فوتسال ارژن شیراز همچنین بیان کرد:حذف تیم های با توانایی ارژن شیراز به دلیل تفاضل گل و برخی مشکلات موجود در ورزش از مسابقات لیگ برتر بسیار ناخوشایند است از این رو در شرایط کنونی تمامی مسئولان و دست اندرکاران ورزش استان فارس تلاش می کنند تا در سال جاری نیز زمینه لازم برای حضور دوباره ارژن در لیگ برتر فوتسال فراهم شود.

کریمی اضافه کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال نباید اجازه دهند که برخی مسائل غیر ورزشی باعث شود تا تیمی مانند ارژن که پایگاهی برای شناسایی و معرفی استعداد جوانان علاقه مند به فوتسال است  از رقابت های لیگ برتر فوتسال حذف شود.

وی تاکیدکرد: برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال در کشور به صورت منطقه ای و نیز افزایش تعداد تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر از جمله راه های است که باعث پیشرفت فوتسال ایران و کشف بیشتر استعداد ها می شود.