۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷

کمانه در گفتگو با مهر:

فوتسال ارژن شیراز بايد در ليگ برتر بماند/ ورزش و جوانان فارس پيگير موضوع

فوتسال ارژن شیراز بايد در ليگ برتر بماند/ ورزش و جوانان فارس پيگير موضوع

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: درخواست تمام دست اندرکاران ورزش استان فارس از مسئولان فدراسیون فوتبال ، تلاش برای حفظ تیم فوتسال ارژن شیراز در لیگ برتر است.

غلامرضا کمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گدشته  تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر 16 تیم شدن لیگ فوتسال باعث باقی ماندن دبیری تبریز و راه ساری در لیگ برتر شد امیدداریم در سال جاری نیز این موضوع عملیاتی شود تا بدین وسیله نماینده فارس نیز در لیگ برتر فوتسال باقی بماند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مناسب فوتسال در ایران به طور حتم 16 تیم شدن لیگ باعث پیشرفت و موفقیت بیشتر فوتسال ایران در سطح آسیاو جهان می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد : از سوی دیگر با توجه به سابقه مناسب تیم فوتسال ارژن شیراز طی هفت سال گذشته و حمایت بسیار مناسب بخش خصوصی از این تیم به طور حتم باقی ماندن تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال باعث پیشرفت پیشتر ورزش استان می شود.

کمانه یادآور شد: اداره ورزش و جوانان استان فارس، از طریق هیئت فوتبال استان به صورت جدی پیگیر موضوع باقی ماندن ارژن شیراز در لیگ فوتسال است تا بدین زمینه جوانان فوتسال دوست شیرازی بار دیگر بتوانند به نحوه شایسته استعداد های خود را به همگان نشان دهند.

کد خبر 2013254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha