۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۹

زکی پور به مهر مطرح کرد:

پیگیری هیئت فوتبال فارس برای حفظ حق تیم فوتسال ارژن

پیگیری هیئت فوتبال فارس برای حفظ حق تیم فوتسال ارژن

شیراز- خبرگزاری مهر: دبیر هیئت فوتبال استان فارس گفت: پیگیریهای لازم برای حفظ حق تیم فوتسال ارژن شیراز در هیئت فوتبال استان فارس در حال انجام است.

علی زکی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت فوتبال استان فارس تا زمان که به طور کامل حق باشگاه ارژن شیرازدر مورد بازی های هفته پایانی لیگ فوتسال کشور گرفته نشود دست از تلاش بر نمی دارد.

وی تصریح کرد:  با توجه به این موضوع که تیم فوتسال ارژن شیراز یک تیم مردمی بزرگ است که طی هشت سال گذشته بازحمات فراوان مدیرعامل خود توانسته حضورمناسبی در رقابت های لیگ برتر فوتسال داشته باشد لازم تا مسئولان نیز برای دفاع از حقوق این باشگاه تمامی تلاش خود را انجام دهند.

دبیر هیئت فوتبال استان فارس اظهار امیدواری کرد که با پیگیر ی های انجام شده تا پایان سال جاری خبرهای خوشی در مورد وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز به گوش شهروندان این شهر برسد.

چندی پیش دیدار تیمهای گاز خوزستان و ارزن شیراز  و همچنین هلال احمر تبریز با میثاق تهران برگزار شد و در حالیکه تیم ارژن توانسته بود حریف خود را مغلوب کند و در لیگ برتر بماند، در دیگر بازی، مسابقه هلال احمر تبریز با میثاق تهران به یکباره یه تساوی انجامید تا ارژن شیراز از لیگ برتر سقوط و شائبه تبانی مطرح شود.

کد خبر 2017032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha