۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۱

گزارش خبری/

بطری آب سرنوشت تیمهای فوتسال را مشخص کرد/فدراسیون از حق ارژن دفاع کند

بطری آب سرنوشت تیمهای فوتسال را مشخص کرد/فدراسیون از حق ارژن دفاع کند

شیراز- خبرگزاری مهر: پرتاب بطری در دقایقی پایانی مسابقه تیمهای فوتسال هلال احمر تبریز با میثاق تهران باعث شد که تکلیف تیم ماندگار در لیگ برتر و تیم سقوط کننده به دسته پایین تر را رقم بزند، اتفاقی که مشکوک بودن آن باعث شد مسئولان امر در فارس از فدراسیون فوتبال بخواهند موضوع را بررسی و براساس قوانین و مقررات از حق تیم ارژن که به دسته پایین سقوط کرده دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، درهفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور سه تیم گاز خوزستان، ارژن شیراز ، هلال احمر تبریز با داشتن امتیازهای نزدیک به یکدیگر در انتهای جدول برای باقی ماندن در رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند.

فدراسیون فوتبال به منظور ایجاد نشدن هیچگونه شائبه ای تصمیم گرفت تا هرسه مسابقه درزمانی مشخص شروع شود و سوت پایان بازی نیز حتی المکان درزمانی یکسان زده شود.

در مورد بازی ارژن شیراز و گازخوزستان با حریفان این اتفاق عملیاتی شد اما در بازی هلال احمر تبریز با میثاق تهران این موضوع عملی نشد به گونه ای که به دلیل پرتاب بطری آب توسط هواداران به داخل زمین بازی این مسابقه با پنج دقیقه تاخیر نسبت به سایر رقابت ها به اتمام رسید.

به ثمر رسیدن گل توسط بازیکنان هلال احمر درپنج دقیقه آخر بازی که همگان ار نتیجه مسابقات تیم های ارژن شیراز و گاز خوزستان با حریفان آگاه بودند به گفته بسیاری از کارشناسان فوتسال مشکوک است.
با توجه به اینکه تساوی در این بازی باعث حدف ارژنی ها از لیگ برتر و باقیماندن هلال احمر تبریز دررقابت هاشد، مسئولان هیئت فوتبال فارس به نمایندگی از باشگاه ارژن ، شکایتی را تنطیم و به فدراسیون فوتبال تحویل دادند.

پیگیری از طریق فدراسیون فوتبال

مسئول کمیته فوتسال استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:به منظور رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در بازی های هفته پایانی فوتسال از طریق فدراسیون فوتبال و هیئت استان فارس اقدامات لازم انجام شده است.

غلامعلی هنرپیشه ادامه داد: برهمین اساس هیئت فوتبال استان فارس از مسئولان کمیته فوتسال کشور درخواست کرده که فیلم بازی سه تیم انتهایی جدول را دوباره بازبینی کنند تا بدین وسیله حقی از تیمی ضایع نشود.

وی تاکید کرد: با توجه به فرهنگ بسیار بالایی مردم تبریز ، پرتاب بطری توسط هواداران تبریزی در لحظه های انتهای بازی هلال احمر و میثاق به زمین بازی بسیار تعجب آور است از این رو امیدواریم با بررسی دقیق و کارشناسانه مسئولان این شائبه هرچه سریعتر برطرف شود.

مسئول کمیته فوتسال استان فارس ضمن تقدیر از حمایت های مناسب مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز از این تیم، اظهار امیدواری کرد که با پیگیری های انجام شده نماینده فارس در لیگ برتر بتواند به حق واقعی خود برسد تابدین وسیله استان فارس باردیگر در لیگ برتر فوتسال دارای نماینده باشد.

حق فارس داشتن تیم در لیگ برتر فوتسال است

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز نیز در این مورد به خبرنگار مهر گفت: اقدامات انجام شده توسط فدراسیون فوتبال به ویژه رئیس کمیته فوتسال امید های را در میان مسئولان و بازیکنان تیم فوتسال ارژن برای رسیدن حق به حقدار روشن کرده است.

حمید کمالی یادآور شد:مسئولان و بازیکنان تیم ارژن شیرازی در هفته های پایانی برای باقی ماندن در لیگ برتر تلاش بسیار زیادی را انجام دادند  به گونه ای که پس از بازی هفته پایانی تمامی دست اندرکاران تیم ارژن به تصور پایان یافتن بازی هلال احمر و باقی ماندن تیم در لیگ برتر نماز شکر خواندند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با برطرف شدن مشکلات و ایجاد شرایط لازم فارس بار دیگر در لیگ برتر فوتسال نماینده داشته باشد تا بدین وسیله جوانان با استعداد این استان بتوانند به نحوه شایسته توانایی های خود را به معرض نمایش قرار دهند.

کد خبر 2015288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha