بازیکنان تیم فوتبال پرپسولیس پس از شکست مقابل راه آهن فرصت های از دست رفته را از عوامل اصلی این نتیجه برشمردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر راه آهن برخی از بازیکنان این تیم بدون آنکه مصاحبه ای انجام دهند و با خبرنگاران روبرو شوند، ورزشگاه را ترک کردند. اما چند بازیکنان به دلایل باخت یک بر صفر این تیم برابر راه آهن اشاره کردند.

سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برابر راه آهن 10 موقعیت گلزنی داشت اما از آنها استفاده نکرد گفت: برای قهرمانی نباید فرصت ها را از دست بدهیم. می توانستیم 10 گل بزنیم اما آنها از یک فرصت خود برای گلزنی به راحتی استفاده کردند.

وی گفت:  اگر می خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم باید در بازیهای آینده دقت بیشتری به خرج دهیم زیرا این گونه به مشکل خواهیم خورد اینکه فرصت ها را به راحتی از دست بدهیم اتفاق جالبی نیست. هیچ فرقی نداشت در آزادی یا اکباتان بازی کنیم. قرمز بپوشیم یا مشکی. ما باید خوب بازی کنیم و گل بزنیم.

محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هم که در اواخر بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد گفت: دقایقی که به میدان رفتم طبق نظر کادر فنی بود. ضمن اینکه فراموش نکنیم موقعی فرصت بازی را بدست آوردم که حریف گل زده بود. در نیمه اول موقعیت های خوبی از دست دادیم و حریف روی یک فرصت به گل رسید.

رضا حقیقی هافبک سرخپوشان نیز در مورد این دیدار گفت: راه آهنی های موقعیتی نداشتند اما روی یک اتفاق به گل رسیدند. متاسفانه ما در در روزی که بازی را بسیار خوب شروع کردیم و باید با اختلاف حریف را شکست می دادیم باختیم.

وی با اشاره به اینکه روی یک غافلگیری پرسپولیس از راه آهن  گل خورد ادامه داد:  پرسپولیس باید ببرد فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. ما در روزی که خوب بودیم و موقعیت داشتیم باختیم که این موضوع ناراحت کننده ای بود. ما سوار بر بازی بودیم  و طوری نبود که مقابل راه آهن تحقیر شویم امروز روز پرسپولیس نبود زیرا هر چه زدیم به در بسته بود.