۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۴۸

حواشی راه آهن - پرسپولیس؛

شکست در روزی که پرسپولیس 3 کاپیتان داشت/ دردسرهای لیزر برای محمدی

شکست در روزی که پرسپولیس 3 کاپیتان داشت/ دردسرهای لیزر برای محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که 5 هزار و 500 تماشاگر برای تماشای دیدار این تیم با راه آهن به ورزشگاه آمده بودند، 3 کاپیتان داشت و در نهایت شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر که یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حواشی دیگری هم داشت که آنها را در ذیل می خوانیم.

* در بین دو نیمه علی دایی هنگام ورود به رختکن از سوی تعدادی از تماشاگران پرسپولیس تشویق شد. البته تعدادی از آنها هم به تشویق گل محمدی پرداخته و علیه سرمربی راه آهن شعار دادند.

* از ابتدای نیمه دوم محمد محمدی دروازه بان راه آهن به داور اعتراض می کرد که تماشاگران پرسپولیس به صورت وی لیزر می اندازند. این اعتراضات در دقیقه 70 با واکنش هواداران پرسپولیس و شعار علیه این دروازه بان همراه شد.

* بعد از گل راه آهن علی دایی بار دیگر تشویق های معروف خود را در کنار زمین انجام داد و خدا را شکر کرد.

* در دقیقه 60 از سوی گزارشگر ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران حاضر 5 هزار و 500 نفر اعلام شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل برتری راه آهن هواداران پرسپولیس تا دقیقه 90 به شدت تیم خود را تشویق کردند و لحظه ای از این تشویق ها دست برنداشتند.

* در دقیقه 64 هادی نوروزی با تصمیم یحیی گل محمدی تعویض شد. او بسیار آرام و با چهره ناراحت در حال ترک زمین بود که تماشاگران به این مهاجم اعتراض کرده و خواستار خروج زودهنگامش از زمین شدند البته او بعد از تعویض مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* از دقیقه 61 به بعد تماشاگران با تشویق مهدی مهدوی کیا خواستار حضور او در زمین شدند.

* در دقیقه 76 محمد نوری پس از خروج هادی نوروزی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته بود جای خود را به امیرحسین فشنگچی داد تا غلامرضا رضایی سومین کاپیتان پرسپولیس در این بازی باشد.

* حدود 10 تماشاگر راه آهن نیز که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند پس از گل برتری راه آهن به تشویق علی دایی پرداختند.

* در اواسط نیمه دوم و پس از برخورد محمد نوری با محمد محمدی دروازه بان راه آهن از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. موضوعی که باعث شد این دروازه بان تا آخر بازی ضربات شروع مجدد را نزند و مدافعان راه آهن این کار را انجام دادند، مساله ای که برای دقایقی وقت بازی را تلف می کرد.

* در دقایق پایانی بازی تماشاگران با شعار «پرسپولیس بسه دیگه غیرتت رو نشون بده» به نوعی به عملکرد بازیکنان این تیم اعتراض و خواستار جبران گل خورده بودند.

 

کد خبر 2015892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha