بازیکنان تیم فوتبال راه آهن پس از برتری مقابل پرسپولیس با بیان این مسئله که حریفشان موقعیت های بیشتری داشت اعلام کردند راه آهن در این دیدار با استفاده بهتر از فرصت ها به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد آشوبی پس از پیروزی راه آهن مقابل پرسپولیس در خصوص  شرایط بازی گفت:  پرسپولیس ما را تحت فشار قرار داد، خصوصا در نیمه نخست که این به دلیل عدم تمرکز بازیکنان بود که باعث شد موقعیت های خوبی را به آنها بدهیم. اما با گذشت زمان شرایط به سود ما تغییر کرد. ما تمام تلاشمان را کردیم و خوشبختانه تلاشمان به ثمر رسید.

هافبک تیم راه آهن خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم یک تیم به خاطر موقعیت بیشتر باید برنده شود درست نیست مهم این است که از موقعیت ها بهتر استفاده شود.

پیروز قربانی دیگر بازیکن راه آهن هم در خصوص این بازی گفت: نیمه اول تیم پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد آنها نشان دادند که در نیم فصل دوم پیشرفت بسیار خوبی داشتند اما بر خلاف تیم حریف ما بهتر از موقعیت های خود استفاده کردیم و برنده شدیم.

وی در پاسخ به این سئوال که طلسم شکست ناپذیری پرسپولیس با گل محمدی در این دیدار شکسته شد تصریح کرد: من از این موضوع اصلا خبر نداشتم و امروز این موضوع را شنیدم البته برای ما این چیزها مهم نیست بلکه رسیدن به پیروزی و قرار گرفتن در جایگاهی مطلوب در پایان لیگ اهمیت دارد.

مدافع تیم راه آهن در خصوص اعتراض‌هایی که علیه محسن ترکی ( در دیدارهای گذشته راه آهن) داشت یادآور شد: من قصد توهین به داور را نداشتم ایشان جزو داوران برتر ایران است اما حرف من این بود که تمام افراد شاغل در این فوتبال باید به همدیگر احترام گذاشته و کاری نکنند خدایی نکرده شخصیت دیگری زیر سئوال برود.

قربانی در خصوص اینکه چرا در ابتدای بازی به سمت گل محمدی رفت گفت: یحیی از بزرگان فوتبال است و من وظیفه داشتم به سمت او بروم و موضوع دیگری در این بین مطرح نبود.