دورود - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گهر دورود با بیان اینکه این تیم در مقابل داماش بازی خوبی ارائه کرد، معتقد است در این بازی همه چیز علیه گهر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمد مایلی کهن بعد از باخت مقابل داماش و در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: امروز همه شاهد بودند که ما بازی خوبی ارائه دادیم و چندین موقعیت گل را به راحتی از دست دادیم و حریف از تک موقعیت هایی که داشت به خوبی استفاده کرد و به گل رسید و در ادامه بازی نیز دل به ضد حملات بست و نتیجه را به نفع خود تمام کرد.

وی با بیان اینکه امروز ما مثل همیشه فوتبال خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم افزود: اصلا انگار تیم گهر نفرین شده است.

مایلی کهن با بیان اینکه در صحنه هایی که ما نباید گل می خوردم به راحتی گل خوردیم ادامه داد: ما امروز بازهم بازی را واگذار کردیم و شرمنده هواداران و مردم دورود شدیم، لیاقت دورودیها بسیار بیشتر از این است ولی ما بابت اینکه تیم نتیجه نمی گیرد واقعا شرمنده مردم هستیم. من از تک تک هواداران تیم گهر دورود عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم گهر دورود با بیان اینکه وقتی تیم گل نمی زند اضطراب و استرس بر تیم حاکم می شود، ادامه داد: بازیکنان تیم هم انسان هستند، زحمت می کشند ولی متاسفانه به گل نمی رسیم.

مایلی کهن همچنین با گلایه از داور بازی گفت: ما معتقد نیستیم که داور نسبت به تیم ما حق کشی می کند ولی احساس می کنم لجبازیهایی صورت می گیرد، در صحنه ای که دروازه بان ما روی بازیکن حریف خطا کرد بازیکن داماش داور را هول داد ولی هیچ جریمه ای برای وی در نظر گرفته نشد.

وی با بیان اینکه داور بازی برای ما قابل احترام است، عنوان کرد: با این حال چند صحنه بازی مشکوک بود از جمله صحنه ای که پنالتی گرفته شد.

مایلی کهن با بیان اینکه در این بازی همه چیز علیه ما رقم خورد افزود: امیدوار بودیم در ایام پایان سال و در آستانه عید بار دیگر با کسب یک برد در ورزشگاه تختی دورود جشن و پایکوبی را به میان هواداران بازگردانیم که علی رغم همه تلاشهایی که انجام دادیم این گونه نشد.

وی در مورد برنامه بازیهای لیگ نیز عنوان کرد: من در شرایطی نیستم که راجع به این موضوع صحبت کنم.