۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳

واکنش سرپرست گهر به خبر استعفای مایلی کهن/ ماجرا را از خودشان بپرسید

واکنش سرپرست گهر به خبر استعفای مایلی کهن/ ماجرا را از خودشان بپرسید

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به دنبال ترک محل تمرین تیم گهر توسط محمد مایلی کهن سرمربی این تیم، زمزمه هایی مبنی بر استعفای مایلی کهن به گوش می رسد، موضوعی که سرپرست تیم گهر نه آن را تایید و نه تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه در جریان تمرینات تیم گهر دورود محمد مایلی کهن به خاطر ضعف امکانات در نظر گرفته شده برای تیم از جمله محل اسکان بازیکنان محل تمرین را ترک و بازیکنان تیم را را نیز مرخص کرد.

گفته می شود که وی به دلیل بی توجهی به تامین شرایط لازم برای تمرین و اسکان تیم و همچنین مشکلات مالی گهر دورود اقدام به تعطیل کردن تمرینات تیم کرده و گفته است که با این شرایط دیگر توان ادامه دادن ندارد.

سرپرست تیم گهر دورود در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: من امروز به خاطر مشکلات شخصی کمی دیر به محل تمرینات تیم رسیدم. زمانی که رسیدم به من هم گفتند که آقای مایلی کهن ناراحت  بوده و گفته است که با این شرایط کار کردن برایش دشوار است.

محمد یاراحمدی ادامه داد: در این راستا با خود آقای مایلی کهن که صحبت کردم ایشان گفتند که در این زمینه خودشان با رسانه ها صحبت می کنند و اگر مسئله ای وجود داشته باشد از سوی خود ایشان مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز چیزی به صورت رسمی و کتبی از سوی محمد مایلی کهن مبنی بر استعفا ارائه نشده، یادآور شد: در رابطه با کم و کیف این ماجرا می توانید با خود آقای مایلی کهن صحبت کنید.

این سخنان سرپرست تیم گهر دورود در حالی مطرح می شود که تماس خبرنگار مهر برای گفتگو با محمد مایلی کهن سرمربی تیم گهر بی نتیجه ماند.

تیم گهر دورود با 19 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و قرار است بیست و سوم فرودین ماه جاری به مصاف استقلال تهران برود.

کد خبر 2024670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha