تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

قزوین - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با کشف 82 فقره سرقت داخل خودرو تعداد 10 سارق در دو روز گذشته در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار مختار کرمی در این باره  اظهارداشت: به دنبال وقوع چنیدن فقره سرقت داخل خودرو  و لوازم  و قطعات آن در قزوین ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند چهار سارق سابقه دارد را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 40 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن معترف شدند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: ماموران کلانتری 13 قزوین هم روز گذشته در حین گشت زنی یک سارق سابقه دار را در حین سرقت دستگیر کردند که متهم در بازجویی به 9 مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین اعتراف کرد.

این مسئول بیان کرد: همچنین ماموران کلانتری 14 قزوین هم با دستگیری یک سارق موفق شدند 9 فقره سرقت داخل خودرو را کشف کنند.

کرمی اظهارداشت: ماموران کلانتری 11 قزوین هم با دستگری یک سارق توانستند هشت فقره سرقت داخل خودرو را کشف و ضبط کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته اعلام کرد.

سرهنگ کرمی همچنین گفت: ماموران شهرستان تاکستان هم موفق شدند با دستگیری یک نفر سارق داخل خودرو تعداد شش فقره سرقت در این شهرستان را شناسایی و کشف کنند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت دیگر توسط ماموران پلیس در شهرستان آبیک را از فعالیتهای نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان دانست.