۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳

سرهنگ کرمی:

10 سارق در قزوین دستگیر شدند

10 سارق در قزوین دستگیر شدند

قزوین - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با کشف 82 فقره سرقت داخل خودرو تعداد 10 سارق در دو روز گذشته در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار مختار کرمی در این باره  اظهارداشت: به دنبال وقوع چنیدن فقره سرقت داخل خودرو  و لوازم  و قطعات آن در قزوین ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی موفق شدند چهار سارق سابقه دارد را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 40 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن معترف شدند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: ماموران کلانتری 13 قزوین هم روز گذشته در حین گشت زنی یک سارق سابقه دار را در حین سرقت دستگیر کردند که متهم در بازجویی به 9 مورد سرقت داخل خودرو در شهر قزوین اعتراف کرد.

این مسئول بیان کرد: همچنین ماموران کلانتری 14 قزوین هم با دستگیری یک سارق موفق شدند 9 فقره سرقت داخل خودرو را کشف کنند.

کرمی اظهارداشت: ماموران کلانتری 11 قزوین هم با دستگری یک سارق توانستند هشت فقره سرقت داخل خودرو را کشف و ضبط کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته اعلام کرد.

سرهنگ کرمی همچنین گفت: ماموران شهرستان تاکستان هم موفق شدند با دستگیری یک نفر سارق داخل خودرو تعداد شش فقره سرقت در این شهرستان را شناسایی و کشف کنند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت دیگر توسط ماموران پلیس در شهرستان آبیک را از فعالیتهای نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان دانست.

 
 

کد خبر 2024199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha