آمل - خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري آمل گفت: پارك ها و بوستان هاي اين شهرستان براي روز طبيعت آماده سازي شده است.

محبوبه عليزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهسازی بوستان ها، ترمیم قطعات فضای سبز و انجام عملیات به زراعی را از جمله تمهیدات صورت گرفته در راستای کاهش خسارت به فضای سبز برشمرد.

وي ادامه داد : از شهروندان تقاضا داریم دقت و توجه بیشتری در نگهداری فضای سبز داشته باشند و به ویژه هنگام ترک محل استقرار خود از خاموش بودن آتش افروخته شده اطمینان حاصل کنند.

عليزاده، به برخی اقدامات در نظر گرفته شده در روز طبیعت اشاره کرد و گفت : استقرار مخازن زباله در مقابل در ورودی بوستان ها ، نصب واحدهای بهداشتی سیار در بوستان های بزرگ جنگلی ، آماده سازی نمازخانه در بوستان های بزرگ جنگلی و،نصب منقل های پخت غذا  و تهیه هیزم در بوستان های جنگلی، استقرار اورژانس  در بوستان های فرامنطقه ای ، تامین آب آشامیدنی پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آمل یادآورشد: پارک دهکده طلایی شهر آمل و پارک جنگلی هلومسر در دوراهی امامزاده عبدالله(ع) که دراختیار این سازمان است پذیرای مسافران زیادی از این شهر وسایرنقاط استان وکشور در روز طبیعت خواهد بود.

علیزاده افزود: به غیر از بوستان های شهر ، حاشیه سبز برخی بلوارها  ها در روز طبیعت در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد.
وی افزود : با توجه به توسعه فضای سبز و احداث بوستان های جدید درشهرآمل، پیش بینی خواهد شد استقبال از فضای سبز شهری در روز طبیعت افزایش خواهد یافت.