۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

نذيري خبر داد:

آماده باش 10 پايگاه سازمان آتش نشاني آمل در روز طبيعت

آماده باش 10 پايگاه سازمان آتش نشاني آمل در روز طبيعت

آمل - خبرگزاري مهر: سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني آمل گفت: 10 پايگاه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرستان در روز طبيعت در آماده باش هستند.

حسين نذيري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش‌نشانان آمل در روز طبیعت با استقرار در بیش از 10 پایگاه موقت و سیار در خیابان‌ها و تقاطع‌های اصلی شهر، پارک‌ها، ورودی و خروجی بزرگراهها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده این شهرستان  را در پوشش ایمنی خود قرار می دهند.

وي اضافه کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف آمل  در روز طبیعت مانند دیگر روزهای سال، فعالیت‌ها و برنامه‌های عادی خود را انجام می‌دهند.

نذيري گفت:  آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادث احتمالی، آمادگی کامل دارند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: در روز طبیعت با استقرار حدود 10پایگاه موقت و سیار در نقاط مختلف شهرستان آمل آماده ارائه خدمات ایمنی خواهند بود.

نذیری گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل برای افزایش ضریب ایمنی و آرامش خاطر بیشتر شهروندان و ارائه خدمات بموقع و مطلوب، برنامه های ویژه ای اجرا می‌کند.

وی افزود: آتش‌نشانان آمل در روز طبیعت با تجهیزات ایمنی و ده‌ها دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی و نجات، آماده خدمت رسانی خواهند بود.

پارکهای جنگلی میرزا کوچک خان، هلومسر، بلیران ، زیارو و دهها پارکهای جنگلی و  بوستانهای جنگلی ومحله ای در شهرستان آمل پذیرای جمع زیادی از مسافران و میهمان نورزی و نیز مردم این شهرستان در روز طبیعت است.
 

کد خبر 2024818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha