۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱

عليزاده خبر داد:

آماده سازي پارك هاي آمل براي روز طبيعت

آماده سازي پارك هاي آمل براي روز طبيعت

آمل - خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري آمل گفت: پارك ها و بوستان هاي اين شهرستان براي روز طبيعت آماده سازي شده است.

محبوبه عليزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهسازی بوستان ها، ترمیم قطعات فضای سبز و انجام عملیات به زراعی را از جمله تمهیدات صورت گرفته در راستای کاهش خسارت به فضای سبز برشمرد.

وي ادامه داد : از شهروندان تقاضا داریم دقت و توجه بیشتری در نگهداری فضای سبز داشته باشند و به ویژه هنگام ترک محل استقرار خود از خاموش بودن آتش افروخته شده اطمینان حاصل کنند.

عليزاده، به برخی اقدامات در نظر گرفته شده در روز طبیعت اشاره کرد و گفت : استقرار مخازن زباله در مقابل در ورودی بوستان ها ، نصب واحدهای بهداشتی سیار در بوستان های بزرگ جنگلی ، آماده سازی نمازخانه در بوستان های بزرگ جنگلی و،نصب منقل های پخت غذا  و تهیه هیزم در بوستان های جنگلی، استقرار اورژانس  در بوستان های فرامنطقه ای ، تامین آب آشامیدنی پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری آمل یادآورشد: پارک دهکده طلایی شهر آمل و پارک جنگلی هلومسر در دوراهی امامزاده عبدالله(ع) که دراختیار این سازمان است پذیرای مسافران زیادی از این شهر وسایرنقاط استان وکشور در روز طبیعت خواهد بود.

علیزاده افزود: به غیر از بوستان های شهر ، حاشیه سبز برخی بلوارها  ها در روز طبیعت در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد.
وی افزود : با توجه به توسعه فضای سبز و احداث بوستان های جدید درشهرآمل، پیش بینی خواهد شد استقبال از فضای سبز شهری در روز طبیعت افزایش خواهد یافت.

 

کد خبر 2024796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha