جانشين سازمان بسيج مستضعفين با بیان اینکه هوشمندي مردم در اردوهای راهیان نور، دليلي براي حضور جدي‌تر نسبت به سال‌هاي گذشته عليرغم مشكلات اقتصادي، تحريم و غفلت بعضي از مسئولين امر است گفت: شهدا و دفاع مقدس متعلق به همه مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سردار سرتیپ علی فضلي فرمانده قرارگاه مركزي راهيان نور در رابطه با تبليغات خصمانه وسيع انجام گرفته در زمينه راهيان نور گفت: راهيان نور متعلق به مردم بوده، شهدا و دفاع مقدس متعلق به مردم هستند و متعلق به آحاد مردم هوشيار ايران است.

وي در ادامه تصريح كرد: البته چون يك كار ارزشمند و اثرگذار فرهنگي خصوصا در حوزه مبارزه با جنگ نرم است طبيعي است كه معاندين، منافقين، كفار و دشمن با توجه به عنادي كه به نظام اسلامي ما دارند به هر بهانه اي هجمه خود را داشته باشند و ما انتظاري غير از اين نداريم.

سردار فضلي در ادامه با قدرداني از مردم اظهار داشت: هوشمندي مردم دليلي براي حضور جدي تر نسبت به سال هاي گذشته عليرغم مشكلات اقتصادي، تحريم و غفلت بعضي از مسئولين امر است؛ سلام و درود خداوند بر اين مردم شريف و هوشيار و هوشمند ايران اسلامي.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين در زمينه ايجاد سنگرهاي مجازي و فعاليت حوزه سايبر در راهيان نور بيان داشت: حضور در حوزه سايبر اتفاق بزرگ و مباركي در كشور است و ما بايد از ظرفيت آن در راهيان نور استفاده كنيم. بخش هاي كمتري تا به امروز درگير اين كار در حوزه راهيان نور بوده اند. من از همين جا از فعالان حوزه سايبر دعوت مي كنم حتما در تقويت راهيان نور و انتشار اين فرهنگ غني نقش خود را ايفا نمايند.