۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

80 گروه تولیدی برای راهیان نور برنامه ساختند

80 گروه تولیدی برای راهیان نور برنامه ساختند

رییس بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به استقرار قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما در خرمشهر و کرمانشاه از حضور 80 گروه تولیدی برای برنامه‌سازی درباره راهیان نور خبر داد.

علی اصغر جعفری رییس بسیج سازمان صدا و سیما درباره فعالیت‌های این بخش در زمینه کاروان‌های راهیان نور به خبرنگار مهر گفت: امسال نیز مثل دو سال گذشته قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما در جنوب کشور در خرمشهر مستقر شده و 80 گروه تولیدی برای رادیو و تلویزیون برنامه تولید می‌کردند، به شکلی که آنها 7 صبح تا 7 بعداز ظهر در فواصل مختلفی برنامه داشتند.

وی افزود: روزانه هفت ساعت برنامه تلویزیونی و شش ساعت برنامه رادیویی روی آنتن رفت و به شکل گیری شبکه مجازی راهیان نور منجر شد. به نحوی که مردم در هر زمان می‌توانستند مخاطب یک برنامه راهیان نور در رادیو یا تلویزیون باشند.

رییس بسیج صدا و سیما با بیان اینکه آمار برنامه‌های تولیدی و زنده راهیان نور به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: با تأکید ضرغامی رئیس سازمان برای مجموع شبکه‌ها و استقرار قرارگاه رسانه‌ای شرایط خوبی فراهم شد تا در کنار بالا رفتن حجم برنامه‌ها به کیفیت آنها هم توجه کنیم.

جعفری همچنین به فعالیت قرارگاه رسانه‌ای غرب در کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: ارتباط پیاپی این قرارگاه‌ها با شبکه‌های سراسری حاصل کار را رضایت بخش کرد. خوشبختانه مردم مومن نیز از مجموع برنامه‌ها استقبال کرده و رضایت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی دو واحد اس ان جی و سه واحد سیار، گستره‌ای از بهمنشیر تا طلاییه و شلمچه تا قدمگاه حضرت رضا (ع) در دزفول را تحت پوشش قرار داد. برای بخش‌های متعددی از استان سوسنگرد نیز همین اتفاق افتاد. ظرفیت بالای راهیان نور و تاثیرگذاری این حرکت عظیم نیز باعث افزایش استقبال عمومی شده است و توجه دیگران را نیز به این حرکت جلب کرده است. همانطور که امسال آمار پنج میلیون نفر بازدیدکننده از مناطق جنگی را داشتیم.

کد خبر 2022995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha