مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه برگرداندن رای قطعی انضباطی بدعتی جدید در قانون می شود، گفت: ای کاش کمیته انضباطی افرادی که توهین به مدیرعامل و بازیکنان تراکتورسازی را سازماندهی کرده و به راحتی قابل شناسایی بودند محروم می کرد نه هواداران استقلال را.

محمد حسین جعفری در خصوص احتمال بخشش محرومیت یک جلسه ای هواداران تیم استقلال در بازی با گهر و همچنین آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: رایی که در خصوص محرومیت یک جلسه‌‍ای تیم استقلال از حضور هوادارانش توسط کمیته انضباطی قبلا صادر شده قطعی و قابل اجراست و برگرداندن آن باعث ایجاد بدعتی جدید در قوانین انضباطی می‌شود.

وی در همین خصوص افزود: ای کاش در آن مقطع زمانی کمیته انضباطی افرادی که توهین به مدیرعامل و بازیکنان تراکتورسازی را سازماندهی کرده و به راحتی قابل شناسایی بودند محروم می کرد نه هواداران استقلال را چون خودمن بارها اعتراض کرده ام که با محرومیت تماشاگران مخالفم و با این روش تنبیهی مشکلی حل نمی شود. درهر صورت چون رای انضباطی صادر شده قطعی است باید برای مسئولان دو باشگاه استقلال و گهر قابل احترام باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الشباب در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما درریاض 3 امتیاز حساس را از دست دادیم و در تبریز به کمک هواداران خود به دنبال جبران این شکست هستیم تا به صدر جدول صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی تیم حل شده است، تصریح کرد: ما در آخرین پرداخت مالی خود بین 10 تا 15 درصد از قرارداد مالی بازیکنان را پرداخت کرده ایم و تا به امروز بازیکنان تیم به طور میانگین بین 65 تا 85 درصد از رقم قرارداد خود را دریافت کرده اند.