۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

تابش در گفتگو با مهر:

بخشش محرومیت اسقلال کمک مستقیم سازمان لیگ به آبی‌پوشان است / پیشنهاد نامتعارفت مایلی‌کهن

بخشش محرومیت اسقلال کمک مستقیم سازمان لیگ به آبی‌پوشان است / پیشنهاد نامتعارفت مایلی‌کهن

صفهان- خبرگزاری مهر: معاون فنی باشگاه سپاهان در مورد درخواست بخشش تیم استقلال در بازی مقابل گهر گفت: بخشش محرومیت استقلال با توجه به شرایط حساس در صدر جدول در 3 هفته پایانی لیگ یک کمک کاملا مستقیم به این تیم تهرانی خواهد بود.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیشنهاد مایلی کهن برای بخشش محرومیت تماشاگران استقلال و اختصاص عواید این دیدار به ساخت ورزشگاه گهر اظهار داشت: آقای مایلی کهن با دادن این پیشنهاد حتما نظر خیری داشته اند، اما به این موضوع  دقت نکرده اند که یک چنین پیشنهادی یک کمک مستقیم به یکی از تیم های بالای جدول است.

وی بیان داشت: به پرسپولیس و استقلال به اندازه کافی در مدت برگزاری لیگ امتیاز داده شده و این دو تیم از ورزشگاه آزادی بیرون نیامده اند، استراحت و امتیاز بیشتر از این می خواهند.

معاون فنی باشگاه سپاهان گفت: من بعید می‌دانم سازمان لیگ این پیشنهاد را قبول کند، زیرا در 3 هفته پایانی شرایط در صدر جدول بسیار حساس است و سازمان لیگ به هیچ عنوان چنین کمکی را به تیم استقلال نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اصلا چنین پیشنهادی در هیچ کدام از لیگ های حرفه ای دنیا از طرف تیم های شرکت کننده داده نمی شود چه برسد به قبول چنین پیشنهادی از طرف سازمان لیگ.

 

کد خبر 2029257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha