۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

مدیرعامل تراکتورسازی در گفتگو با مهر:

برگرداندن رای قطعی انضباطی بدعتی جدید ایجاد می‌کند/ استقلال باید احترام بگذارد

برگرداندن رای قطعی انضباطی بدعتی جدید ایجاد می‌کند/ استقلال باید احترام بگذارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه برگرداندن رای قطعی انضباطی بدعتی جدید در قانون می شود، گفت: ای کاش کمیته انضباطی افرادی که توهین به مدیرعامل و بازیکنان تراکتورسازی را سازماندهی کرده و به راحتی قابل شناسایی بودند محروم می کرد نه هواداران استقلال را.

محمد حسین جعفری در خصوص احتمال بخشش محرومیت یک جلسه ای هواداران تیم استقلال در بازی با گهر و همچنین آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: رایی که در خصوص محرومیت یک جلسه‌‍ای تیم استقلال از حضور هوادارانش توسط کمیته انضباطی قبلا صادر شده قطعی و قابل اجراست و برگرداندن آن باعث ایجاد بدعتی جدید در قوانین انضباطی می‌شود.

وی در همین خصوص افزود: ای کاش در آن مقطع زمانی کمیته انضباطی افرادی که توهین به مدیرعامل و بازیکنان تراکتورسازی را سازماندهی کرده و به راحتی قابل شناسایی بودند محروم می کرد نه هواداران استقلال را چون خودمن بارها اعتراض کرده ام که با محرومیت تماشاگران مخالفم و با این روش تنبیهی مشکلی حل نمی شود. درهر صورت چون رای انضباطی صادر شده قطعی است باید برای مسئولان دو باشگاه استقلال و گهر قابل احترام باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و الشباب در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما درریاض 3 امتیاز حساس را از دست دادیم و در تبریز به کمک هواداران خود به دنبال جبران این شکست هستیم تا به صدر جدول صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی تیم حل شده است، تصریح کرد: ما در آخرین پرداخت مالی خود بین 10 تا 15 درصد از قرارداد مالی بازیکنان را پرداخت کرده ایم و تا به امروز بازیکنان تیم به طور میانگین بین 65 تا 85 درصد از رقم قرارداد خود را دریافت کرده اند.

کد خبر 2028994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha