پس از مذاکره ابتدایی سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با علی دوستی‌مهر برای هدایت تیم جوانان، قرار است روز شنبه نشستی در محل فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن وضعیت کادرفنی تیم جوانان ایران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست تیم فوتبال جوانان ایران برای کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و ناکامی در صعود به مسابقات جام جهانی جوانان 2013 ترکیه، به همکاری اکبر محمدی با این تیم پایان داده شد تا از تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه سال گذشته تا به امروز، وضعیت کادرفنی این تیم نامشخص باشد.

در این رابطه روز گذشته میرشاد ماجدی با علی دوستی‌مهر صحبت‌های اولیه را در خصوص هدایت تیم جوانان مطرح کرد و قرار شد برای مشخص وضعیت همکاری روز شنبه نشست نهایی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود.

با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا حدود 19 روز پیش از آغاز مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات برگزار می‌شود و علی دوستی‌مهر هم در حال حاضر هدایت تیم نوجوانان (زیر 17 سال) ایران را بر عهده دارد، باید در خصوص نحوه همکاری بین طرفین توافقاتی صورت گیرد تا مشکلی برای تیم نوجوانان و جوانان ایجاد نشود.

علی دوستی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این خبر اظهار داشت: پس از صحبت‌های ابتدایی، امروز به همراه مهدی غفاری راهی مازندران هستیم تا با تماشای مسابقات جوانان در این شهر، نخستین مرحله استعدادیابی تیم جوانان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان همچنین یادآور شد: نحوه همکاری با تیم جوانان به مسائل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها قرعه‌کشی مسابقات جوانان، تعداد تیم‌های حاضر در هر گروه و محل برگزاری مسابقات مقدماتی است.