رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اعلام آمادگی بخش حمل‌ونقل هوایی کشور برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان بوشهر، گفت: حمل و نقل هوایی آمادگی انتقال احتمالی مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های استان‌های همجوار و هرگونه امدادرسانی دیگر را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا پهلوانی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله امروز شهرستان دشتی استان بوشهر و ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناگوار اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری برای ارائه هرگونه کمک به زلزله‌زدگان شهرستان بوشهر و انتقال مجروحان آماده همکاری و اختصاص هواپیما است.

وی افزود: بخش حمل‌ونقل هوایی کشور اعم از ایرلاین‌ها و فرودگاهها، به خصوص فرودگاه‌های همجوار استان بوشهر آماده ارائه خدمت لازم به مجروحان و حادثه‌دیدگان این بلای طبییعی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: حمل‌ونقل هوایی در کنار بخش هلی‌کوپتری کشور برای اعزام نیروهای امدادی از تهران و شهرستان‌های استان‌های همجوار استان بوشهر به این استان و انتقال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در آماده‌باش کامل است.

روز گذشته زلزله‌ای به قدرت 6.1 ریشتر شهرستان دشتی در استان بوشهر را لرزاند که تاکنون این حادثه 37 کشته و 850 مجروح به دنبال داشته است.