۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی کشوری برای انتقال مجروحان زلزله

اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی کشوری برای انتقال مجروحان زلزله

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اعلام آمادگی بخش حمل‌ونقل هوایی کشور برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان بوشهر، گفت: حمل و نقل هوایی آمادگی انتقال احتمالی مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های استان‌های همجوار و هرگونه امدادرسانی دیگر را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا پهلوانی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله امروز شهرستان دشتی استان بوشهر و ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناگوار اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری برای ارائه هرگونه کمک به زلزله‌زدگان شهرستان بوشهر و انتقال مجروحان آماده همکاری و اختصاص هواپیما است.

وی افزود: بخش حمل‌ونقل هوایی کشور اعم از ایرلاین‌ها و فرودگاهها، به خصوص فرودگاه‌های همجوار استان بوشهر آماده ارائه خدمت لازم به مجروحان و حادثه‌دیدگان این بلای طبییعی است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: حمل‌ونقل هوایی در کنار بخش هلی‌کوپتری کشور برای اعزام نیروهای امدادی از تهران و شهرستان‌های استان‌های همجوار استان بوشهر به این استان و انتقال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در آماده‌باش کامل است.

روز گذشته زلزله‌ای به قدرت 6.1 ریشتر شهرستان دشتی در استان بوشهر را لرزاند که تاکنون این حادثه 37 کشته و 850 مجروح به دنبال داشته است.

کد خبر 2029862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha