بعد از انصراف مهرام از شرکت در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و جایگزین شدن ماهان، این تیم اصفهانی و دیگر نماینده ایران یعنی پتروشیمی خواستار به خدمت گرفتن صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی برای حضور در این رقابت‌ها شدند و درخواست خود را به مسئولان مهرام اعلام شفاهی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم مهرام روز گذشته چهارشنبه بعد از رایزنی‌های چند روزه‌ای که برای جذب دو بازیکن خارجی داشت و از انجام آنها به نتیجه نرسید انصرافش را از شرکت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا اعلام کرد و ساعتی پس از آن رایزنی‌ها برای جذب دو بازیکن ملی‌پوش این تیم آغاز شد.

پتروشیمی دیگر نماینده ایران در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیاست که به محض اعلام انصراف مهرام درخواست خود را برای جذب صمد نیکخواه بهرامی به مسئولان مهرام اعلام کرد. ماهان هم که بعد از اینکه با موافقت ساکت، مدیرعامل باشگاه حضورش در این رقابت‌ها به عنوان جایگزین مهرام قطعی شد، خواستار به خدمت گرفتن صمد نیکخواه بهرامی همراه با مهدی کامرانی شد.

این در حالی است که کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) بر اجرا شدن قوانین همیشگی مربوط به مسابقات باشگاه‌های  غرب آسیا مبنی بر اینکه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها مجاز به اضافه کردن تنها دو بازیکن - کمکی یا خارجی -  به ترکیب اصلی خود هستند و بازیکن کمکی همان یار خارجی محسوب می‌شود، تاکید کرده است.

با این اوصاف پتروشیمی و ماهان در صورت جذب هر یک از گزینه‌های موردنظرشان از تیم مهرام، در جذب یار خارجی با محدودیت مواجه خواهند شد. ضمن اینکه تیم پتروشیمی پیش از این هم  خواستار جذب اوشین ساهاکیان و اصغر کاردوست (بازیکنان تیم ماهان) به عنوان یار کمکی برای شرکت در مسابقات شده بود که البته با توجه به قطعی شدن حضور ماهان، پیوستن این دو بازیکن هم به جمع شاگردان مهران حاتمی منتفی خواهد بود.

در هر صورت اینکه صمد نیکخواه بهرامی و کامرانی همراه با پتروشیمی و ماهان در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا شرکت خواهند کرد یا نه؛ به نتیجه نشست برگزار شده میان مسئولان این دو تیم با مدیران مهرام بستگی دارد.

حمیدرضا صمدزاده در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: درخواست هر دو تیم پتروشیمی و ماهان برای در اختیار گرفتن صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی به صورت شفاهی به ما اعلام شده است. منتظر درخواست کتبی این دو باشگاه هستیم. ضمن اینکه برای تصمیم گیری باید نشستی با مسئولان آنها داشته باشیم تا توافقات لازم برای همکاری حاصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه در عراق برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به منظور انتخابی بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاه‌‎های آسیا برگزار می‌شود. امروز پنجشنبه آخرین فرصت تیم‌ها برای اعلام فهرست اولیه و 24 نفره جهت شرکت در این رقابت‌ها ست در غیر این صورت تیم‌های شرکت کننده برای معرفی این فهرست باید جریمه نقدی بپردازند.