۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

بعد از انصراف مهرام

تیم بسکتبال ماهان برای حضور در غرب آسیا اعلام آمادگی کرد

تیم بسکتبال ماهان برای حضور در غرب آسیا اعلام آمادگی کرد

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال فولادماهان برای حضور در رقابتهای جام باشگاههای غرب آسیا اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه باشگاه مهرام نایب قهرمان فصل پیش، انصراف خود را از حضور در رقابت های غرب آسیا اعلام کرد و بدین ترتیب مسئولان فدراسیون به دنبال حفظ سهمیه دوم ایرانی ها در این رقابت ها بر آمدند که با مذاکراتی که انجام شد مسئولان باشگاه فولادماهان اصفهان نیز ضمن اعلام آمادگی جهت حضور دراین تورنمت بر حضوری قدرتمند و کسب جایگاه تاکید کردند.

رقابت های بسکتبال غرب آسیا از 21 لغایت 28 اردیبهشت ماه در دهوک عراق برگزار می شود و تیم بسکتبال فولادماهان با همان نفرات قبل فصل پیش خود دراین رقابت ها حضور می یابد. به گفته مسئولان باشگاه فولاد چنانچه آنها زمان بیشتری برای آمادگی در اختیار داشتند از بازیکن خارجی برای این بازی ها نیز بهره می بردند اما با شرایط موجود به داشته ها و بازیکنان کمکی بیش از قبل حساب کرده اند.صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم مهرام از جمله گزینه هایی است که هر دو باشگاه پتروشیمی بندرامام(قهرمان فصل پیش) و فولادماهان برای جذب او  در حال رقابت هستند. گویا با مبلغ پیشنهادی پترویی ها صمد گرایش بیشتری برای همراهی تیم جنوبی در رقابت های غرب آسیا داشته باشد.

نکته مهم دیگر وضعیت سایر بازیکنان تیم فولادماهان برای این رقابت هاست. اصغر کاردوست در حال حاضر در لبنان به سر می برد و به نظر می رسد با پایان ادامه همکاری او با تیم «شانفیل» شنبه شب به جمع سفید پوشان اصفهانی اضافه شود.

محمدرضا اکبری در امریکا حضور دارد و سامان ویسی هم که به تازگی پدر شده در کنار خانواده و دانمارک حضور پیدا کرده است. در کنار این ها یکی دو بازیکن این تیم نیز با مشکلات خروج از کشور مواجه هستند و باید دید با این شرایط محسن صادق زاده سرمربی اصفهانی این تیم چه تدبیری را برای حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها اتخاذ خواهد کرد.

گفتنی است چنانچه باشگاه فولادماهان در رقابت های فوق شرکت نمی کرد باشگاه مهرام برای حفظ سهمیه ایران با تیمی ایرانی راهی رقابت‌ها می شد.

مدافع عنوان قهرمانی به این دلیل که نتوانست بازیکن خارجی مورد نظر خود را جذب کند تصمیم به کناره گیری گرفت تا پس از نایب قهرمانی دوره گذشته، دومین تیمی باشد که از باشگاه‌های غرب آسیا کناره گیری می‌کند. 

کد خبر 2030555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha