سمنان-خبرگزاری مهر: استاندار سمنان ضمن اشاره به خدمات دولت های نهم و دهم به استان سمنان گفت: در زمان دولت احمدي نژاد 10 هزار ميليارد تومان اعتبارات تملک دارايي و تهسيلات نصيب این استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان پيش از آغاز سخنراني احمدي نژاد در جمع پرشور مردم استقبال کننده در ورزشگاه تختي سمنان ضمن خوشامدگويي به رئيس جمهور و هيئت همراه، خدمات هشت ساله دولت احمدي نژاد را بي سابقه دانست و تصریح کرد: این خدمات در هيچ يک از دورهاي قبلي وجود نداشته است.

آيت الله سيد محمد شاهچراغي  نماينده ولي فقيه در استان سمنان هم در اين مراسم، دولت احمدي نژاد را عدالت محور و اميد دردمندان و مستضعفان دانست.

محمود احمدي‌نژاد در قالب يکصد و يکمين سفر استاني خود در چهارمين دور از اين سفرها در صدر هيئتي بلندپايه به استان سمنان سفر کرده است.

رئيس جمهور ، پس از طي مسير استقبال مردمي و پاسخ به احساسات مردم ولايت‏مدار و شهيدپرور اين استان، وارد ورزشگاه تختي سمنان شد و در حال حاضر در جمع مردم سمنان سخنراني مي‌کند.

مردم سمنان از ميدان امام خميني(ره) تا ورزشگاه تختي اين شهر، رئيس جمهور را با شعارهايي نظير "مالک اشتر علي، به شهر ما خوش‌ آمدي"، "صل علي محمد، بوي رجايي آمد"، "صل علي محمد، ياور رهبر آمد" همراهي کردند.