۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۹

طریقت منفرد در گفتگو با مهر:

بیمارستان برادران رضایی دامغان به کلینیک تخصصی تبدیل می شود

بیمارستان برادران رضایی دامغان به کلینیک تخصصی تبدیل می شود

دامغان–خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان برادران رضایی دامغان به کلینیک تخصصی و درمانگاه عمومی تبدیل می شود.

محمد حسن طریقت منفرد در چارچوب چهارمین دور از سفرهای استانی دولت، با حضور در شهرستان دامغان در حاشیه بازدید از بیمارستان های برادران رضایی و ولایت این شهر به خبرنگار مهر، گفت: این بیمارستان به کلینیک تخصصی و درمانگاه عمومی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی بیمارستان برادران رضایی دامغان منطقی نبوده است، گفت: این بیمارستان در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مردم به آن سهل تر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام فعالیت هایی نظیر، آزمایشگاه، تشخیص و دیگر خدمات درمانی به مردم شریف منطقه در بیمارستان رضایی ادامه خواهد یافت، خاطر نشان ساخت: تلاش می کنیم با همت مسئولان شهرستان دامغان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان در اسرع وقت این بیمارستان فعالیت خود را مجددا از سر بگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: درصددیم تا بیمارستان 160 تخته خوابی ولایت دامغان نیز تجهیز کامل شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در9 استان کشور طرح پزشک خانواده اجرا شده است، یادآور شد: از ابتدای سالجاری کار اجرای طرح پزشک خانواده در هفت استان کشور آغاز شد و در صورت تامین اعتبار، این طرح نیز تا پایان سال در استان سمنان آغاز می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان ساخت: اعتبار اجرای طرح پزشک خانواده طی سال گذشته 220 میلیارد تومان بوده است.

طریقت منفرد همچنین ضمن بیان اینکه در سطح کشور 120 هزار تخت بیمارستانی وجود دارد، اظهار داشت: اعتبارات بیمارستانی بر اساس عملکرد و خدمات ارائه شده بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و اختصاص پیدا می کند.

وی در خاتمه گفت: پیگیری اجرای طرح پزشک خانواده، تمام وقت شدن پزشکان، افزایش کارایی کمی و کیفی بیمارستان ها از مهمترین اولویت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 92 است.

به گزارش مهر، محمد حسن طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب دور چهارم سفر هیئت دولت به استان سمنان به عنوان نماینده تام الاختیار دولت با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دامغان به این شهرستان سفر کرده است.

در جریان بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهرستان دامغان امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 2030895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha