زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" تحقق حماسه فقط با روحیه جهاد و تلاش امکان‎پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌‎الاسلام علی خاتمی شنبه در مراسم سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: در دوران قبل از انقلاب عمق محرومیت در کشور و به ویژه در روستاها زیاد بوده است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی پیشرفت‌های زیادی در کشور به ویژه روستاها شده است.

وی، به نقش بنیاد مسکن در پیشرفت کشور و محرومیت‌زدایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از دستگاهها ی اجرایی در کشور سهم بزرگتری در رابطه با رفع محرومیت از محرومان جامعه دارند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از این دستگاههای  پیشتاز در این زمینه است و اقدامات خوبی در این رابطه انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: اگر چه زندگی حضرت زهرا (س) یک زندگی کوتاه است ولی این زندگی کوتاه پر از خبر و برکت است که نیمی از این زندگی در خانه پدر به‌عنوان دختر شایسته و نیم دیگر به عنوان همسر لایق، شایسته و بی‌بدیل در خانه حضرت علی (ع) سپری شده است که به عقیده بسیاری از مفسرین منظور از کوثر در قرآن حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: در کنار علاقه و عاطفه به اهل بیت باید شناخت حساب شده از آنها داشته باشیم که این امر باعث می‌شود حضور این بزرگواران و نقش آنها در زندگی ما معنی‌دار شود و ارزش و علاقه واقعی وقتی است که در مرحله عمل خود را نشان دهد.

وی یاد آور شد: چیزی که به زندگی معنا می‎دهد روح و محتوای زندگی است که تجلی و خودنمایی آن اعتقاد و باور اساسی است که باید سعی کنیم با شناخت راه درست در مسیر درست زندگی خودمان قرار گیریم.