۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

حجت الاسلام خاتمی:

تحقق حماسه با روحیه جهاد و تلاش امکان‌پذیر است

تحقق حماسه با روحیه جهاد و تلاش امکان‌پذیر است

زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" تحقق حماسه فقط با روحیه جهاد و تلاش امکان‎پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌‎الاسلام علی خاتمی شنبه در مراسم سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: در دوران قبل از انقلاب عمق محرومیت در کشور و به ویژه در روستاها زیاد بوده است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی پیشرفت‌های زیادی در کشور به ویژه روستاها شده است.

وی، به نقش بنیاد مسکن در پیشرفت کشور و محرومیت‌زدایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از دستگاهها ی اجرایی در کشور سهم بزرگتری در رابطه با رفع محرومیت از محرومان جامعه دارند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از این دستگاههای  پیشتاز در این زمینه است و اقدامات خوبی در این رابطه انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: اگر چه زندگی حضرت زهرا (س) یک زندگی کوتاه است ولی این زندگی کوتاه پر از خبر و برکت است که نیمی از این زندگی در خانه پدر به‌عنوان دختر شایسته و نیم دیگر به عنوان همسر لایق، شایسته و بی‌بدیل در خانه حضرت علی (ع) سپری شده است که به عقیده بسیاری از مفسرین منظور از کوثر در قرآن حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: در کنار علاقه و عاطفه به اهل بیت باید شناخت حساب شده از آنها داشته باشیم که این امر باعث می‌شود حضور این بزرگواران و نقش آنها در زندگی ما معنی‌دار شود و ارزش و علاقه واقعی وقتی است که در مرحله عمل خود را نشان دهد.

وی یاد آور شد: چیزی که به زندگی معنا می‎دهد روح و محتوای زندگی است که تجلی و خودنمایی آن اعتقاد و باور اساسی است که باید سعی کنیم با شناخت راه درست در مسیر درست زندگی خودمان قرار گیریم.

کد خبر 2031853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha