کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) مهلت ارسال فهرست اولیه و 24 نفره تیم‌ها برای شرکت در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا را تا 31 فروردین ماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، پنجشنبه گذشته آخرین فرصت برای اعلام فهرست اولیه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا بود. این در حالی است که مسئولان دو تیم پتروشیمی و ماهان که نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند، همزمان با پایان این زمان متقاضی تمدید آن شدند و درخواست خود را از طریق فدراسیون بسکتبال به وابا اعلام کردند.

در همین راستا کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا ضمن موافقت با این درخواست، مهلت ارسال اسامی 24 بازیکن تیم‌ها در قالب فهرست اولیه را تا 31 فروردین ماه تمدید کرد. بر این اساس دو تیم پتروشیمی و ماهان تا شنبه هفته آینده فرصت دارند مدارک و فهرست اولیه خود را برای شرکت در  رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا کامل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه در عراق برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به منظور انتخابی بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاه‌‎های آسیا برگزار می‌شود.