بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: جرایم خشن شامل آدم ربایی،‏ گروگان گیری، سرقت مسلحانه، سرقت بانک و طلافروشی در استان، صفر یا نزدیک صفر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار صفوه‌الله محمدی اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با جرایم خشن حساسیت ویژه‌ای دارد و با سرعت مجرمانی که مرتکب این جرایم شوند را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل می‌دهد.

وی افزود: خراسان شمالی از نظر وقوع جرایم خشن در پایین‌ترین رتبه کشوری قرار دارد و بر اساس آمارهای موجود وقوع جرایم خشن مانند آدم ربایی، سرقت و تجاوز به عنف و زورگیری طی یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش خوبی برخوردار بوده است.

سردار محمدی تصریح کرد: کسانی که حرمت‌ها و ارزش‌های جامعه را زیر پا می‌گذارند و با استفاده از ابزارهای مجرمانه دست به جرایم خشن می‌زنند و امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند باید در کم‌ترین زمان ممکن و با سنگین‌ترین مجازات مواجه شوند تا فضا برایشان ناامن شود.

وی یادآور شد: پلیس برای حفظ امنیت جان و مال مردم همیشه آماده است و در برخورد با مجرمان خشن هرگز کوتاه نمی‌آید و در این خصوص طرح‌های مستمری در طول سال اجرا و افراد شروری که با اعمال مجرمانه خود تهدیدی برای جامعه ایجاد کنند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بر برخورد جدی و قاطعانه با افراد مزاحم و زورگیر تاکید کرد و گفت: ما با افراد مزاحم نوامیس، زورگیر و مجرمان خشن هیچ تعارفی نداریم و بدون اغماض با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص پاتوق‌های افراد شرور و مزاحمان خیابانی دارند را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا این فرماندهی در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کرده و با مجرمان برخورد قاطعانه صورت دهد و مناطق آلوده را از لوث وجود آن‌ها پاک کند.