گناوه - خبرگزاری مهر: در حالی که یک هفته از زلزله شهرهای کاکی، شنبه و توابع آن می‌گذرد ولی مردم نوع‌دوست استان کماکان در حال کمک و یاری رسانی به اهالی حادثه دیده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صندوق حمایت از حادثه دیدگان در تمامی مدارس استان بوشهر برپا شد.

مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس شهرستان گناوه چون دیگر اقشار جامعه در مقابل هم نوعان خود ادای دین کردند و با ریختن وجه نقد خود در صندوق‌های مورد نظر، خود را در همیاری به حادثه دیدگان شریک دانستند.

دبستان شهید ارجمند گناوه یکی از فعال‌ترین مدارس در این طرح خیرخواهانه بود که توانستند کمک مالی قابل توجهی توسط کادر مدیریتی، معلمان و دانش آموزان جمع آوری کند.

مصطفی یوسفی مدیر مدرسه شهید ارجمند به خبرنگار مهر گفت: یک هفته پیش زلزله در منطقه دشتی تمام کشور و به‌ویژه استان بوشهر را غرق در غم و ماتم کرد و جمعی از هم‌استانی‌های عزیزمان متاسفانه جان خود را از دست دادند و همه اقشار مردم بنا به حس وطن دوستی و نوع دوستی به کمک زلزله زدگان شتافتند و هر کس هر چه داشت دریغ نکرد که این نشانه ایمان و اتحاد مردم ما است.

وی در ادامه گفت: ما معلمان و دانش آموزان دبستان شهید ارجمند شهرستان گناوه چون دیگر مدارس بنا به وظیفه دینی خود تشکیل جلسه دادیم و با توجیه دانش آموزان مراسم کمک به زلزله زدگان را در مدرسه انجام دادیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شدیم.

مهدی جلالپور دانش آموز کلاس ششم دبستان نیز گفت: این کمک‌رسانی وظیفه ما است که به هم سن و سالان خود در منطقه زلزله‌زده کمک کنیم زیرا آنها در شرایط نامناسبی برای درس خواندن قرار دارند و ما با این کمک می‌توانیم از نظر روحی آنها را به آینده امیدوار کنیم.