۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

خادم حسینی به مهر خبر داد:

نیروهای امدادی البرز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان زلزله زده

نیروهای امدادی البرز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان زلزله زده

کرج- خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از آماده‌باش نیروهای امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان استانهای بوشهر و سیستان و بلوچستان خبر داد.

سیدحسین خادم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال احمر استان برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زدگان گفت: نیروهای امدادی ما در استان البرز برای اعزام به مناطق زلزله‌زده سیستان و بلوچستان و بوشهر در حالت آماده‌باش به سر می برند و به این دلیل که استان البرز جزو استان‌های معین نیست، در زمینه ارسال کمک هنوز دستوری به ما اعلام نشده است.

وی افزود: در نهایت تصمیم گیری‌ها برای اعزام نیروهای امدادی هلال احمر استان اتخاذ شده و این سازمان برای کمک به مردم آسیب دیده سیستان و بلوچستان و بوشهر آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم امداد و پزشکی سازمان، ارسال اقلام خوراکی، خوراک‌پزی، پوشاک و وسایل گرم‌کننده و خنک‌کننده برای اعزام و کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده سیستان و بلوچستان و بوشهر آماده حرکت بودند، اما روز گذشته اعلام شد که شدت آسیب به این مناطق زلزله‌زده زیاد نبوده است.

خادم حسینی در پایان یادآور شد: نیروهای امدادی سازمان هلال احمر استان البرز آماده خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان زلزله‌ اخیر هستند و هر زمان که اعلام شود این نیروها به این مناطق اعزام خواهند شد.

کد خبر 2034714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha