بوشهر- خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رسانه ورزش بوشهر در یک دیدار خیرخواهانه مقابل تیم رسانه ورزش تهران به برتری سه بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر عصر پنجشنبه میزبان مسابقه‌ای متفاوت با دیگر مسابقات برگزار شده بود؛ در این دیدار تیم رسانه ورزش تهران یا به نوعی یاران عادل فردوسی پور مهمان تیم رسانه ورزش بوشهر بودند.

این دیدار خیرخواهانه به منظور کمک به مردم حادثه دیده شنبه و توابع آن بنا به دعوت و میزبانی رسانه ورزش بوشهر برگزار شد که با استقبال پر شور هواداران و مردم خیر شهر بوشهر و دیگر شهرهای استان روبرو شد.

جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر بر روی سکو تماشاگران با گفتن شنبه زنده است کمک‌های نقدی خود را به صندوق انداختند و به نوعی در این عمل خیرخواهانه مشارکت کردند.

در این دیدار تیم رسانه ورزش تهران با مربیگری محمود کلهر با نفراتی چون رضا خسروی، علیرضا خلیفه، سیامک خاجی، مرتضی احمدی، سیامک آقا یاری، رضا ترابیان، محمد سیانکی، مهدی محمدی، محمود نجف زاده، مهدی نفر و عادل فردوسی پور پا به زمین گذاشتند.

از آن سو سید علی بکاء سرمربی رسانه ورزش بوشهر فاضل قنبرپور، فرهاد محمدپور، افشین محمدیان، کریم فائقیان، علیرضا غضنفر، محمد ایروانچی، ایوان پترویچ، شاهین بهرام نژاد، علیرضا درویشی، عبدالرضا کللی و مهدی دهقان به مصاف حریف تهرانی خود رفتند.

این دیدار با سوت داور لیگ برتری استان جلیل شیرانی آغاز شد و در نیمه اول بیشتر توپ و میدان در اختیار تیم مهمان بود تا اینکه توسط رضا ترابیان بازیکن سال‌های پیش پرسپولیس تهران در حالی که با فاضل قنبرپور تک به گل شده بود توانست از تجربه خود استفاده کند و تیم رسانه ورزش تهران را یک بر صفر پیش اندازد و بازی با همین تک گل در نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، تیم رسانه ورزش بوشهر حملات خود را بر روی دروازه مهمان آغاز کرد و با حرکت محمد ایروانچی در محوطه جریمه و خطای مدافع حریف بر روی او، شعرانی نقطه پنالتی را نشان داد و ضربه پنالتی را ایوان پترویچ بازیکن قدیمی شاهین بوشهر و بازیکن فعلی مس کرمان بر خلاف جهت دروازه بان تبدیل به گل اول کرد.

 در ادامه بازی بازیکنان رسانه ورزش تهران که خستگی در ساق‌های آنها پیدا بود، بعد از این گل نتوانستند جلو بکشند و دوباره تحت فشار قرار گرفتند و با خطای مدافع این تیم روی عبدالرضا کریمی زاده، داور مسابقه برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان داد و این بار محمد ایروانچی پنالتی را تبدیل به گل کرد.

در اواخر بازی در حالی که هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر داشتند عبدالرضا کریمی زاده توانست گل سوم رسانه ورزش بوشهر را به ثمر برساند و در نهایت بازی سه بر یک به نفع تیم رسانه ورزش بوشهر به پایان رسید.

فردوسی‌پور: حل مشکلات مردم "شنبه" نیازمند تلاش دسته جمعی است

عادل فردوسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در جمع مردم فهیم و دوست داشتنی بوشهر هستیم و زمانی که شاهین در لیگ برتر بود فکر می‌کنم رابطه خیلی خوبی بین رسانه‌ها و بوشهری‌های عزیز برقرار شد.

این مجری تلویزیون ادامه داد: متاسفانه شاهین نه به لیگ یک بلکه به لیگ دو سقوط کرده ولی به هر حال مردم بوشهر مردم دوست داشتنی هستند و از یک سو خوشحالیم که در جمع آنها هستیم و از طرفی متاسفیم که چنین حادثه غم انگیزی برای هموطنانمان در استان بوشهر رخ داده است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا با کمک خودشان مشکلاتشان را حل کنیم.

فردوسی‌پور خاطرنشان ساخت: ما صبح به همراه دوستان اهالی رسانه به شهر شنبه سر زدیم و بسیار مردم صمیمی و دوست داشتنی بودند و علی‌رغم مصیبتی که برای آنها پیش آمده بود روی باز استقبال بسیار خوبی از ما کردند و خیلی امیدوار شدیم که به‌زودی به زندگی برگردند.

وی افزود: استقبال از این بازی خیلی بالا بود و فکر نمی‌کردم که این قدر تماشاگر به ورزشگاه بیاید ولی خوشبختانه نزدیک به شش هزار نفر برای دیدن این دیدار به ورزشگاه آمده اند.

کلهر: مردم " شنبه" بدانند که تنها نیستند

محمود کلهر سرمربی تیم رسانه ورزش تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هدف تیم رسانه ورزش که تلفیقی از عکاسان، نویسندگان و خبرنگاران ورزشی است این است که بیشتر در راستای انجام بازی‌های خیریه است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه زمین‌لرزه شهرستان دشتی، افزود: مردم آنجا بدانند که تنها نیستند و رسانه ورزش دارد در راستای کمک به آنها قدم برمی‌دارد و تبلیغات وسیعی انجام می دهند تا مسئولان ما بیشتر به فکر مناطق محروم کشور باشند.

کلهر در ادامه افزود: ضمن اینکه من از بوشهر و مردم با فرهنگ استان بوشهر خاطرات خوبی دارم و امیدوارم که همیشه به خوشی و شادی دور هم جمع شویم.

پترویچ: حیف شد که بوشهر با این مردم فوتبال‌دوست نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد

ایوان پترویچ بازیکن سابق شاهین بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فکر نمی کردم که دوباره به بوشهر بیایم ولی بسیار بسیار خوشحالم که دوباره به این شهر آمدم و تماشاگران و مردم خوب بوشهر را دیدم.

وی ادامه داد: خیلی خیلی حیف شد که شاهین با این تماشاگر سقوط کرد و بوشهر با این مردم فوتبال دوستش در لیگ برتر نماینده نداشته باشد.

پترویچ خاطرنشان ساخت: من خبر زلزله در بوشهر را شنیدم و خیلی ترسیدم و به چند تا از دوستانم تلفن کردم و متوجه شدم که زلزله در شهر بوشهر نیست و در شهر شُنبه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: امروز به شهر شنبه رفتم و خیلی ناراحت شدم و دلم سوخت و امیدوارم که هر چه زودتر شرایط زندگی آنها درست شود.

گزارش و عکس: اسماعیل کشتکار