۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

رسانه ها در کنار زلزله زده ها ؛

استقبال کم نظیر مردم بوشهر از رسانه ورزش/ درخواست از فردوسی‌پور

استقبال کم نظیر مردم بوشهر از رسانه ورزش/ درخواست از فردوسی‌پور

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش تهران که برای بازدید از مناطق زلزله زده راهی بوشهر شده بودند با استقبال کم نظیر اهالی منطقه شنبه و مردم فوتبالدوست بوشهر مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی - رسانه ورزش - که قبل از این نیز برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان برابر تیم فوتبال منتخب 98 به میدان رفته بود، روز پنجشنبه راهی بوشهر شد و با حضور در مناطق زلزله زده از نزدیک در جریان آخرین وضعیت هموطنان زلزله زده در این مناطق قرار گرفت.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان به عنوان حامی مالی این تیم راهی بوشهر شده بودند در حالی از مناطق زلزله زده "شنبه" بازدید کردند که پیشکسوتانی چون محمد مایلی کهن، نادر فریادشیران، پرویز مظلومی، محمد فنایی و عبدالرحمان شاه حسینی نیز در این بازدید حضور داشتند و از نزدیک با مردم آسیب دیده گفتگو کردند.

اهالی منطقه زلزله زده که استقبال گرمی از عادل فردوسی پور و یارانش در تیم رسانه ورزش داشتند از وی درخواست می کردند بیشتر از قبل از فوتبال بوشهر حمایت کند. تماشاگرانی هم که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر حضور داشتند درخواست های مشابهی را از تهیه کننده و مجری برنامه نود داشتند.

تیم فوتبال رسانه ورزش پس از بازدید از مناطق زلزله زده در میان استقبال خوب علاقمندان به فوتبال وارد ورزشگاه شهید بهشتی و در دیداری خیریه که با حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر برگزار شد به مصاف تیم رسانه ورزش بوشهر رفت و در پایان 3 بر یک نتیجه را به میزبان واگذار کرد. در تیم بوشهر ایوان پتروویچ بازیکن پیش شاهین بوشهر و فعلی تیم مس کرمان و همچین کریم زاده بهترین گلزن فوتبال هفت نفره جهان حضور داشتند و دو گل تیم میزبان را به ثمر رساندند.

نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در رختکن تیم فوتبال رسانه ورزش تهران ضمن خیرمقدم به اعضای این تیم، از آنها به خاطر پیشگام بودن در برگزاری بازی های خیریه و کمک به هموطنان زلزله زده تشکر کرد. مسئولان بوشهری نیز که برای این دیدار بلیت ها را به صورت همت عالی به فروش رسانده بودند، صندوق هایی را برای کمک مردم مقابل درهای ورودی ورزشگاه قرار داده بودند.

مردم فوتبالدوست بوشهر که استقبال کم نظیری از این دیدار کرده بودند در طول بازی بارها اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش تهران بویژه عادل فردوسی پور را تشویق کردند. محمد سیانکی و پیمان اسدیان دو گزارشگر و گوینده تلویزیون نیز مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

کد خبر 2035619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha