دامغان-خبرگزاري مهر: اولين گردهمايي فرمانداران و بخشداران استان سمنان با هدف بررسي و ارزيابي آخرين روند ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهرو روستا به ميزباني فرمانداري شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان پیش از ظهر جمعه در اولين گردهمايي فرمانداران و بخشداران این استان که در راستای بررسی آخرين روند ثبت نام داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، در محل فرمانداری دامغان برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلي ما اين است كه انتخاباتي سالم و به دور از هرگونه تنش و مشكل برگزار كنيم.

عليرضا خلخالي مشاركت فعال مردم در پاي صندوق هاي اخذ رأي را يك موضوع بسیار مهم و اساسي دانست و تصريح كرد: هرچه حضور و مشاركت مردم بيشتر باشد نقشه و توطئه هاي دشمنان يكي پس از ديگري خنثي خواهد شد.

وي حضور فعال و پويا شوراهاي اسلامی شهر و روستا را لازمه رشد و توسعه استان دانست و اضافه كرد: حضور افراد کاردان در این شوراها بسیار حائز اهمیت است و مردم در انتخاب افراد شایسته مهمترین نقش را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تمام زمينه ها براي برگزاري يك انتخابات خوب و مطلوب فراهم است تصريح كرد: تمام مجريان انتخابات باید تمام همت و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی به کار بندند تا مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای با اطمینان کامل بتوانند افراد شایسته را انتخاب کنند.

وي در خاتمه گفت: تمام فرمانداران و بخشداران استان سمنان با همراهي و همكاري هيئت هاي اجرايي و نظارت تلاش كنند تا همچون گذشته اين استان به عنوان استاني برتر در برگزاري انتخابات معرفي شود.

در اين جلسه همچنين هريك از فرمانداران و بخشداران استان سمنان گزارشی از آخرين وضعیت ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهري و روستايي حوزه هاي انتخابي خود ارائه کردند.

به گزارش مهر: 992 نفر در چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهري و روستايي استان سمنان با رأي مستقیم مردم انتخاب مي شوند كه از اين تعداد 113 نفر به عنوان شوراي اسلامي شهري و 879 نفر ديگر اعضاي شوراي هاي اسلامي روستايي خواهند بود.