۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۵۶

کارخایی:

آمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای استان سمنان از مرز 1300 نفر گذشت

آمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای استان سمنان از مرز 1300 نفر گذشت

سمنان-خبرگزاری مهر: مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به پایان ششمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان گفت: شمار این افراد به یک هزار و307 نفر رسید.

ایرج کارخائی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به نام نویسی یک هزار و 307 نفر جهت حضور در رقابت انتخاباتی شوراهای شهر و روستا در این استان، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 223 نفر مرد و 84 نفر زن هستند.

وی افزود: همچنین 319 نفر از نامزدها شامل 35 نفر زن و 284 نفر مرد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان همچنین اضافه کرد: برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی نیز 988 نفرتاکنون نام نویسی کرده اند که شامل 49 نفر زن و 939 نفر مرد هستند.

  کارخایی اظهار داشت: این نامزدها از آغاز زمان قانونی ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های استان سمنان نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی از 26 فروردین ماه جاری آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، عنوان کرد: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 24خرداد ماه سالجاری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

کارخایی گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه که آخرین روزهای مهلت قانونی ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است فرمانداری ها و بخشداری ها از داوطلبان تا ساعت 20 ثبت نام به عمل می آورند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان از داوطلبان خواست مراحل نام نویسی خود را به ساعات پایانی موکول نکرده و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

وی در خاتمه مدت قانونی ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شوراها را یک هفته بیان کرد و اظهار داشت: این مدت قابل تمدید نیست و زمان ثبت نام در انتخابات شوراها اول اردیبهشت پایان می یابد.

کد خبر 2036718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha