تیم منتخب والیبال ازبکستان دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را هم واگذار کرد و در رده سوم و آخر گروه B این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا که در تهران جریان دارد، امروز دوشنبه دو تیم الریان قطر و منتخب ازبکستان به مصاف هم رفتند که طی آن بازیکنان قطر به برتری دست یافتند. این بازی از گروه B برگزار شد و طی آن تیم الریان قطر در سه گیم متوالی و با نتایج (26 بر 24)، (25 بر 12) و (25 بر 18) صاحب پیروزی شدند.

این دومین دیدار تی منتخب ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا بود. این تیم در حالی نتیجه دیدار امروز را واگذار کرد که در روز نخست مسابقات نیز مقابل گاز عراق شکست خورده بود. در هر صورت تیم منتخب ازبکستان با متحمل شدن دو شکست متوالی و بدون برد به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد و در رده سوم و آخر گروهش قرار گرفت.

روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز با برگزاری چهار دیدار دیگر پیگیری می‌شود. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* لیا انینگ چین - بوشریه لبنان
* آلماتی قزاقستان - تویودا گسی ژاپن
* سهام عمان - تیم منتخب مالدیو
* کاله ایران - العین امارات

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تا 9 اردیبهشت‌ماه در تهران و در سالن دوازده هزار نفری آزادی پیگیری خواهد شد. تیم قهرمان این پیکارها سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را کسب می‌کند.