۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۱۶

سرمربی العین پس از باخت به کاله:

خوشحالم که کمتر از 20 اشتباه داشتیم/ کاله یکی از امیدهای قهرمانی است

خوشحالم که کمتر از 20 اشتباه داشتیم/ کاله یکی از امیدهای قهرمانی است

سرمربی تیم والیبال العین امارات پس از شکست تیمش برابر نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا گفت: کاله تیم خوبی است و به طور حتم یکی از امیدهای این دوره از مسابقات برای قهرمانی مسحوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، گریگوری در نشست خبری دیدار عصر امروز دوشنبه تیمش برابر کاله با بیان اینکه خاطرات خوبی از حضور در ایران دارد گفت: 10 سال پیش در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد صاحب مدال طلا شدم.

وی با اشاره به تیم کاله اظهار داشت: کاله تیم خوبی است و قطعا یکی از امیدهای این دوره از مسابقات محسوب خواهد شد. دیدار با کاله تمرین خوبی برای ما بود که باید فردا مقابل نماینده چین تایپه بازی کنیم. دیدار امروز بازیکنانم را برای دیدار سه شنبه آماده تر کرد.

گریگوری با بیان اینکه یکی از دستورات تاکتیکی تیم العین متوقف کردن بازیکن شماره 18 تیم کاله بود یادآورد شد: البته در انجام این کار موفق نبودیم. ما سعی زیادی کردیم تا سرویس های قوی بزنیم اما کاله دریافت های بهتری داشت و به همین دلیل نتیجه بازی را واگذار کردیم. باختیم اما خوشحالم که کمتر از 20 اشتباه داشتیم. ضمن اینکه اطمینان دارم فردا بهتر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم العین در پایان با بیان اینکه دوست دارد تیمش راهی مرحله دوم شود و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد خطاب به خبرنگاران حاضر در محل نشست خبری گفت: ما صبح بازی داریم و از شما می خواهم برای حمایت و تشویق ما به سالن بیاید.

کد خبر 2038487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha