«قلبی بزرگ‌‎تر از جهان»، عنوان کتابی از عرفان نظرآهاری است که پیش از این در کتاب صلح کره جنوبی منتشر شده و حالا به زبان فارسی و در ایران منتشر می‌شود.

عرفان نظرآهاری، شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «قلبی بزرگ‌‎تر از جهان» در ایران و از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: این داستان، یکی از 20 داستانی بوده که در «کتاب صلح» کره جنوبی آمده و در سال 2010 میلادی، برنده جایزه این کتاب شده است.

در«کتاب صلح» کره جنوبی به معنای صلح و دوستی از نگاه نویسندگان پرداخته شده و 20 نویسنده و تصویرگر از این واژه گفته و آن را تصویر کرده‌اند.

داستان نظرآهاری، به گفته خود او یک داستان عرفانی و ماجرای دختربچه‌ای است که از هزارسال پیش دوست داشته به دنیا بیاید و خداوند این اجازه را به او نمی‌داده؛ بعد هزار سال به دنیا می‌آید و قلبش را در بهشت جا می‌گذارد و حالا ماموریت او این است که تمام زندگی‌اش را صرف یافتن و رسیدن به قلب خود کند.

«قلبی بزرگ‌‎تر از جهان» را علی بوذری تصویر کرده و از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چهار زبان فارسی، انگلیسی، ایتالیایی و فرانسه منتشر می‌شود.

«من بیابان، همسرم باد» نیز عنوان کتاب دیگری از عرفان نظرآهاری است که رضا دالوند تصویرگر و شاپور حاتمی، گرافیست آن بوده‌اند. این کتاب، 30 داستان عاشقانه را دربرمی‌گیرد و فضا و حس و حالی زنانه دارد. «من بیابان، همسرم باد» را «نور و نار» منتشر کرده است.

همچنین یک کتاب صوتی از عرفان نظرآهاری به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است. در این مجموعه، تعدادی داستان‌واره‌های او آمده که از احترام به طبیعت و محیط زیست می‌گوید. این داستان‌ها را کارولین جین به زبان انگلیسی ترجمه کرده است. این کتاب با صدای عرفان نظرآهاری و جین و به صورت دوزبانه منتشر می‌شود و آهنگسازی آن را محمد نصرتی که قبلاً برای «لیلی نام تمام دختران زمین است» آهنگ ساخته، برعهده داشته است.