۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

رونمایی از نخستین کتاب موسیقایی «صلح ایرانی» در باغ‌موزه قصر

رونمایی از نخستین کتاب موسیقایی «صلح ایرانی» در باغ‌موزه قصر

«قلبی بزرگتر از جهان» نام کتابی از عرفان نظر آهاری است که سوم بهمن ماه ۱۳۹۳ در باغ موزه قصر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این داستان با رویکردی معنوی و عرفانی ماجرای به دنیا آمدن انسان و زندگی کوتاهش را در جهان بازگو و سعی می‌کند با لحنی عاشقانه و لطیف، مخاطب را به عشق و همزیستی و مدارا دعوت کند.

این داستان در سال ۲۰۱۰ در کشور کره جنوبی برنده جایزه داستان صلح شد و در کنار بیست داستان دیگر از نویسندگان سراسر دنیا در کتابی به نام «داستان صلح»، چاپ و در سپتامبر ۲۰۱۰  در جزیره نامی در نزدیکی سئول با حضور هنرمندان، نویسندگان و سیاستمداران طرفدار صلح رونمایی شد.

در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ برای این داستان توسط گروه ارکستر سمفونیک تهران با آهنگسازی محمد نصرتی و با بهره‌گیری از موسیقی ملل، آهنگی ساخته شد یا به عبارتی دیگر متن به موسیقی ترجمه شد. و پس از آن طی این سال‌ها داستان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، هلندی، سوئدی، ژاپنی، فرانسه، عربی و ... ترجمه و به این زبان‌ها ضبط شده است.

قلبی بزرگتر از جهان

به تازگی «قلبی بزرگتر از جهان» با تصویرگری مهکامه شعبانی، گرافیک شاپور حاتمی، همراه با لوح موسیقایی با صدای عرفان نظرآهاری و آهنگسازی محمد نصرتی، توسط نشر «نور و نار» به چاپ رسیده است.

کتاب موسیقایی «قلبی بزرگتر از جهان» نوشته عرفان نظر آهاری به همراه پویانمایی این اثر عصرگاه جمعه سوم بهمن ماه  ۱۳۹۳ ساعت ۱۷ در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر رونمایی خواهد شد.

این کتاب مورد حمایت کمیسیون ملی یونسکو است و با ترجمه سوئدی از ۱۱ بهمن ماه ۹۳ مصادف با ۱ فوریه ۲۰۱۵ در شهرهای مختلف کشور سوئد نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 2466258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha