تیم امید فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی درحالی مقابل تیم منتخب کارگری ایران به پیروزی دست یافت که قرار بود وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم در محل انجام این دیدار حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتسال امید ایران و تیم منتخب کارگران کشور از ساعت 10:30 صبح امروز یکشنبه در تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 6 بر 3 به سود تیم امید ایران به پایان رسید. مجتبی حسن نژاد، بهروز جعفری، محمد بیضائی، مرتضی عزتی و وحید شفیعی (2 گل) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

این بازی به مناسبت هفته کارگر برگزار شد و به همین خاطر در بین دو نیمه عباسی سرپرست وزارت تعاون از تعدادی پیشکسوتان فوتبال از جمله فرامرز ظلی و جعفر کاشانی، حمید جاسمیان و ... تجلیل کرد.

قرار بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور داشته باشند که آنها از غایبان سرشناس این بازی بودند. اکبر فلاح، آرش میراسماعیلی، علی صانعی و حمید سجادی از دیگر حاضران در سالن بودند.

اردوی تیم فوتسال امید ایران با این بازی به پایان رسد و قرار است 8 بازیکن از تیم امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان که فردا دوشنبه آغاز می شود حضور داشته باشند.